onsdag 5. august 2009

små barn, store gleder

Datan min. Snille lille datan min. Vi to har da vært igjennom ganske mye vi to. Fra brent harddsisk til total kaos hehe. Jeg er gla jeg har deg jeg. Men begynner å bli litt skummel siden den er ganske varm for tiden. Jeg bruker jo dataen min konstant. BG er da Daria som bare er elsk. Har du peiling på film så ser man hvilken film dette er i fra.


Jeg skal da på konsert jeg da. Ikke lenge til heller. Har 2 bill til Green Day den 12.10. og 1 bill til Prodigy 14.11. Om det er noen som har lyst å være med på Green Day med meg så er det bare å si ifra alts!



ja jeg har solkort. Denne nydelige solbrune fargen jeg har er ikke naturlig. Liker meg i solarium nå som jeg har funnet ut at musikk og vifte må være på uansett! Soler meg ganske mye her i kr.sand, brukte å ligge i slik 16 min, men etter jeg bar på BlueBox hjemme i trønderlagen kan jeg nå ligge i allefall 20 min.

2 kommentarer:

  1. Jeg er lett med på greenday ;-)

    SvarSlett
  2. men det er bra vettu! kjøpte jo de for meg og.. ja, men han blir ikke med for å si det sånn:P hehe
    KONGE! da må du sette av den helgen da! så rocker vi oslo by!

    SvarSlett