onsdag 5. august 2009

lte å finne på her på jobben

æ har alt for lite å gjør.

FØRSTE:
- Bestevenn: karina som bodde i gata under
- Jobb: sommerjobb på postterminalen
- Begravelse: farmor
- Lange reise : Kypros, nederland, england
- CD jeg betalte for: faen hva var da det? tenker nok det kanskje var Offspring

Siste:
- Jeg spiste: Ostehorn med skinke og ost
- Drakk: vann
- Reklame jeg så: husker ikke reklamen på tv sist, men ser endel på discovery så er nok reklame for den kanalen jeg så sist
- Person jeg snakket med på telefonen: søsternsen
- Sms: Mikkelsen angående jobbings
- Gang jeg dusja: i går
- Personen jeg så: ser på mange nå (er på jobb) ok, Carina
- Personen jeg gav en klem: er nok pappan min det ja da jeg dro fra flyplassen på søndagen
- Jeg har på meg: kortsokker i farge lilla, svart bukse som er litt for stor, hotpants, svart singlet, hvit bh, svart hettegenser
- Sang jeg hørte: Carina som snakker på telefoni
- Irriterende ting: fisen min:P

Beskriv:
- Lommeboka: taperaktig bestemorlommebok som jeg egentlig ikke bruker
- Håret ditt: kjedelig og i hestehale
- Mobiltelefonen din: crap
- Huset ditt:hakke hus....
- Ryggsekken din: Nintnendosekk!
- Parfymen din: britney Spears ett eller annet:P

- Skolen din: ferdig med skole.. men siste var Bef.skolen i Kr.sand
- Din framtidige bil: liten:P

Enten eller:
- Ski eller snowboard: snowboard, uten tvil
- Svart eller hvit: svart
- Slipknot eller Metallica: Metallica
- Telefon eller mobiltelefon: mobiltelefon
- Penn eller blyant: penn
- Star Wars eller Star Trek: aner ikke, Battlestar Galactica
- Metall eller punk: punk

Det første du tenker når du hører :
- Hund: aron
- Oransje: appelsin
- Is-te: ugg
- Regnbue: gay
- Jordbær: sommer
- Hai: tenner
- Bursdag: YEAH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar