torsdag 6. august 2009

Jeg er på jobben igjen i dag vettu. synes ikke jeg har fått sovet så sinnsykt mye i natt for å si det sånn. jeg sovnet ikke før kl var 23:30 og det var dumt! er sinnsykt trøtt i dag. Lå jo å snakket med søstersen som hadde masse på hjertet, og hadde jo tatt noen bilder som jeg skulle legge ut på bloggen liksom. jaja, sånn skjer. I dag skal jeg jobbe til klokka er 1800. Ganske lenge. jeg gruer meg litt, men er ikke så mange som ringer inn for tiden så da har jeg jo litt tid til å ta noen teoritester på nettet slik at jeg kan bestå den liksom. Trenger teorien før jeg kan få oppkjøringstime. Noe som jeg håper jeg kan få ganske fort!

Eller så er det jo en hel del som har skjedd. Jeg har virkelig fått fotografånden over meg igjen og det gikk uttover klærene mine og ting jeg har som er cool! Jeg måtte jo ta bilde av noe jeg bruker hver eneste dag. Da kom jeg jo over 3 tre beste tingene. Mine vesker og sekken min! Marioveska kjøpte jeg da jeg var i Amsterdam! Kosta meg under 200 kr og har masser av plass til alle tingene jeg trenger å drasse med meg hver dag. Jeg synes det er veldig gøy med den veska. Gikk ikke på elkjøp en dag for å kjøpe meg tv. Ble stoppet av en som jobbet der inne som lurte på hvor jeg hadde kjøpt den siden han synes den var så forbanna cool og kunne tenkt seg en selv hehe. Snakka med hyggelige fyren i nesten en time om spill og konsoll hehe. Bra og ha noe som kan starte en samtale for å si det sånn.

Nintendosekken min!Konge bra sekk med masse plass og mange lommer som jeg ser på som en nødvendlighet. Får stappet så sinnsykt mye nede i denne sekken alt det er helt sykt. Den er polstret i ryggen slik at jeg ikke stikker meg på kantene på laptop eller noe slikt! sinnsykt greit det da!

Sist, men ikke minst er veska mi som jeg kjøpt i England. Dette var egentlig ikke ett planlagt kjøp. Ble ganske på implus like før vi skulle gå å sette oss på flyet. Men gud jeg er gla jeg kjøpte den. Reimene er harde slik at de ligger perfekt på skulderen min. Liker denne, men bruker den faktisk ganske skjelden. Litt dumt det da. Men nå som jeg drasser på en hel haug med ting så må jeg ha noe større liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar