tirsdag 4. august 2009

ting og tang

ja, da hadde jeg kjøretime i går og da kjørte jeg inne i byen. har blitt sinnsykt mye bedre til å kjøre etter jeg var hjemme nå. masse trening:D
Jeg var etterpå sammen med ali og tok en kaffe mocca på frk. larsen. Koselig sted. Fikk telefon fra chris om at jeg skal hente tinga mine. klikk og grining.
Dro til Drakeveien igjen. faen så sliten. satt å så litt tv sammen med marius og bjørn, sovna på sofaen. tok en dusj og gikk å la meg. snakka litt med folk på msn før jeg skrudde på daria og la meg til å sove.

Da jeg våknet i morgen var jeg helt ferdig. forbanna sliten og vil egentlig helst bare hjem til mamma og pappa, krype opp i senga mi og sove til neste uke. er sliten som faen! jeg er lei av å gå rundt i denne "pause" tilværelsen. Ikke har jeg noe sted og bo og ingen plan for fremtiden heller. suger max detta. vurderer mest og flytte hjem til trønderlagen til mamman og pappan min. trenger noen som jeg kan være sammen med, som jeg trives sammen med liksom. Liker ikke denne situasjonen som jeg befinner meg i nå. Jeg må finne ut av ting og det litt fort før jeg klikker mentalt her, kan jo altids flytte hjem til mamma og pappa. jobbe sammen med mamma, fikse generell studekompetanse og da gå KS som ligger i tr.heim.
Men er jo litt den at om jeg flytter hjem igjen så er det virkelig ikke noe jeg kan gjøre. å det gjør så forbanna vondt. men må komme over dette og jeg tror ikke jeg klarer det her nede iallefall.
har snakket med noen som jobber på madla som informerte at det var ledig stilling der. kanskje jeg skal prøve der, men vi får se. skal iallefall ringe å se om det er mulig. taper jo ingentingen på det uansett. jeg vil jo tilbake i forsvaret igjen uansett. det som er planen iallefall. men jeg får ikke ta noen utenlandstjeneste da. pappa vil ikke hehe.
jaja. masse babbel på meg i dag. men må få noe ut av systemet mitt. trenger virkelig det. hadde den beste tiden hjemme hos mamma og pappa. fikk vært meg selv og ikke så forbanna deppa hele tiden. jeg går nå rundt med konstant vondt i hele meg. faktisk fysisk vondt i hjertet. kjennes iallefall sånn ut. jeg gidder faen meg ikke det så mye lengre for å si det sånn. faen ta. vil ikke videre og forlate det som jeg lengter mest etter, men må nok kanskje det likevel.
det jeg iallefall ikke ønsker er å sitte hjemme, faen meg ikke kommet meg noen steder og ender opp emd å jobbe på prix og bo hjemme liksom. passer ikke for min del det. men hjem for en periode hadde kanskje ikke vært så forbanna dumt. Fint å være hjemme med noen som støtter meg og snakker med meg. faen ta chris som faen meg ikke har tatt kontakt i det heletatt i ferien og ringer meg først i går for å få ut tingene mine. men faen. jaja, har faen meg ikke så forbanna lyst til å møte fyren eller høre stemmen hans for å si det sånn. jeg skal sende han melding etterpå og informere at vi heller kan ta pakking og slikt i morgen. er jo faen så trøtt og sliten i hele meg at jeg tror jeg bare skal dra til drakeveien og legge meg i senga, se film og sove ut alts. skal jo uansett ha kjøretime i morgen også. må være uthvilt til det også nesten alts. og jeg må lese litt teori i dag. kjørelæreren min mente at jeg kanskje trengte å lese litt på vikeplikten. da får jeg nesten gjøre det om han sier det. jadda:D skal bestå teorien så fort som mulig. få oppkjøring og sånn. må ha lappen snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar