tirsdag 25. august 2009

nye ting

i dag skal jeg få snakket med han. Må begynne å finne ut hvordan vi skal gjøre ting fremover for jeg begynner å gå tom for tid her. Jeg må finne meg noe nytt innen september, ikke har jeg fått svar fra forsvaret enda heller, Ikke noe klart fra chris heller. Jeg må finne ut hva jeg skal gjøre fremover slik at jeg kan begynne å legge noen nye planer osv.


Å jeg vil shoppe på H&M!!

De har fått sinnsykt mye fint nå å disse skoa til slik 400kr! damn!
trenger å få oppdatert garderoben min noe helt sinnsykt. Må kjøpe meg flere sko hehe, en del nye tunikas og jeg har noe sykt lyst på en konge svart kåpe. akkurat en sånn som jeg ser for meg i hode. Finner den ikke på bilder på nett, men jeg veit hva jeg skal ha så når jeg finner det så er det bænkers!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar