tirsdag 20. oktober 2009

damn

I dag føler jeg med helt LOST. jeg har problemer med å skrive på tastaturet og jeg er sliten for jeg har nesten ikke fått sovet noe som helst i natt, selv om jeg tok pilla mi før jeg la meg heller. Faen ta den driten der ass. Uansett, effektiv var jeg iallefall i går da!

Jeg:
- Var innom spenst for å fikse meg prøvetimer og litt informasjon angående å begynne å trene der
- innom butikken og handla meg karbonadekjøttdeig ( faen dette er så forbanna dyrt at jeg klikker)
- fikk fiksa dassen min igjen så nå kan man trekke denne opp hehe
- fikk vasket hele leiligheten, tatt oppvasken, vasket klær og tørket klær
- kjøpte meg joggesko Adidas på butikken, salg å greier.
- kjøpte meg 2 treningsbukser (en knelang thightsting og en i stoff litt baggy til knærene)
- Kjøpte meg 2 treningstshirts også hehe.
- kjøpte meg shampoo og balsam
- Inne på Proteinfabrikken og kjøpte med proteinbars, en hel eske sjokolade og jeg fikk med en bar i jordbær ( fyren der inne annbefalte meg så jeg må nesten prøve)
- Fikk kjøpt meg; matvekt, søppelbøtte, kleshengere, vekkeklokke

Da jeg kom hjem fra den store handleturen min laga jeg meg mat! Digg som faen med speltlomper, karbonadekjøttdeig med salat, løk og sånn chilisaus! Digg. Har med meg det samme på jobb i dag da som jeg skal ha til lønsj:)

Matlista mi i dag:
- Frokost: 2 frukter og mandler, masse vann og en kopp kaffe
- mellom: fukt
- lunch: karbonadekjøttdeig, salat, tomat og løk med masse vann
- mellom 2: frukt og mandler
- I trening: Proteinbars, vann
- Middag: Tunfisksalat
- Sjekke om jeg klarer ett måltid til her... men e tvilende på det da!

I dag skal jeg iallefall sjekke om jeg får slik rabatt jeg også når det kommer til trening, ellers så klikker jeg mentalt for det skal jeg også ha om alle andre kan ha dette.

Har også funnet alternativ til kardiotreningen da:D hehe har funnet KRAV MAGA senter som er på veien min hjem når jeg har vært på jobb. Jeg har jo drevet litt med dette da jeg var i forsvaret så skader jo ikke å begynne igjen, eller iallefall sjekke dette ut om det kunne være noe jeg kunne ha prøvd liksom:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar