fredag 9. oktober 2009

Trening osv

Damn jeg er så forbasket effektiv for tiden! Jeg skrev ned 2 hele A4 ark med tanker og ider om hva jeg skal gjøre fremover og hva jeg søker meg osv.
Jeg fikk gjort en hel del av det også!
Jeg brukte sinnsykt mye tid på å legge opp all den informasjonen som han trenger for å sette opp et treningsprogram til meg som er skreddersydd for meg. Fikk tatt bilder fra siden og forfra på kroppen slik at han og jeg kan se noen resultater. Seriøst jeg har så forbanna spinkle bein at det er skummelt. De skal jeg få trenet opp iallefall. Jeg fikk målt fettprosent med slik fettklype som jeg kjøpte på proteinfabrikken.

Jeg er ikke sikker på om det ble riktig målt da hehe. regnestykkene er nesten slik at jeg må ha 6 i matte eller noe slikt hehe. Men jeg informerte om mm og hva jeg fikk lest ut av den tabellen hehe.
Du kan få slikt program på www.myrevolution.no under Tjenester! Jeg har hørt mye bra om de programmene som Børge legger opp. Connie på jobben hadde slikt program og hun informerte at det var verd pengene, så jeg stoler på henne og stoler på Børge sin kompensasjon.
Så mailen som jeg sendte bestod av bilder av meg selv og hvordan jeg så ut nå, de to skjema som han skal ha inn av informsjon og kvittering på innbetaling på første avdraget på programmet som inneholder treningsprogram og kostholdsprogram.

Gleder meg til jeg får programmet mitt!!!!
Ellers så fikk jeg snakket masser med mamman min da! informerte henne hvordan det gikk med meg og generelle ting da. Mamma gleder seg til jul da, vil at jeg skal komme hjem og kose meg med familien! Noe jeg ikke har imot iallefall! Elsker å være hjemme i trønderlagen sammen med familien min! savner noe sinnsykt den store familien min!

Snakket med husverten angående nøkkelen som jeg har mistet, jeg har da gått rundt siden sødagen uten nøkkelen til ytterdøren hehe. Jeg har da håpet på at det er noen i mitt bygg som skal inn eller ut og jeg har hatt noe sinnsykt til flaks for jeg har jo kommet meg inn. I går ble jeg lei så jeg snakket med husverten og hun sendte sønnen sin opp som leverte nøkkel til meg slik at jeg kunne komme meg inn og ut selv hehe. Så i dag skal jeg finne en låsesmed eller hva det heter, slik at jeg kan få kopiert opp en nøkkel hehe. damn ass. stress.

Så siden jeg hadde nøkkel så tenke jeg å invitere noen fra jobben å være med meg å spise på mcdonals siden jeg aldri kommer til å spise der noe mer! ett nytt og sunnere liv! Men det var ikke noen som kunne siden kl var allerede 2200 og de hadde spist, jaja så stakk jeg å kjøpte mat og dro hjem og spiste mens jeg så en episode av The L Word fra sesong 2 hehe.

Alle planene jeg har under skal jeg også gjennomføre. Det er bare å få tiden til å strekke til så ordner jeg det. Men jeg kommer til å oppdatere denne fremover med BOLD over de tingene jeg har fått utført.

kjenner selv at ting er i forandring og det er på tide at ting snur seg min vei!





Planer:

- Oslotur Lørdagen som kommer
- Green Day Konsert Oslo spektrum 12.oktober
- sende inn ferieønsker på jobben
- Vente på svar fra Madla
- Få hørt hva x har å si om det isåfall er noe som er viktig å høre
- få hentet tingene mine som står hos Bjørn
- Få sendt de tingene og sendt tv'en min
- Bestille tur til Oslo igjen til Prodigy
- Bestille treningsprog og kostholdsprog.
- Betale brillekontoregningen min
- Sette meg mål å jobbe imot
- Begynne med utdanningen min og komme meg litt vidrere
- Ta bilder av de nye tinga jeg har fått tak i
- Bestille frisørtime for å fikse frisøyren min og farging av hår.
- Legge opp en matplan og budsjett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar