fredag 30. oktober 2009

Ny ID del 2

Jeg tenkte tanken på det at jeg skal fornye meg selv og derfor må jeg nesten begynne på nytt også.

Jeg er ei jente på 21 år som for tiden jobber og bor i kr.sand. Skal flytte til nytt sted og være en av de mange som bor sammen med andre
i slik bofellesskap. Gleder meg til å se hvordan det fungerer. Jeg jobber på teknisk avd. Møter masse spennende folk der i løpet av en dag.
Jeg trener hver dag på Spenst på Kjøita, ganske greit siden det er rett ved jobben og der jeg skal bo.
Jeg liker musikk og reise. Drar ofte ned til Nederland for å kombinere disse to! Jeg har store planer om å få reist til Island, igjen til England men
denne gangen til London. Jeg skal til Asia og har lyst å fra ett eller annet sted i USA. Jeg er supernerd og elsker Nintendo! Jeg liker spill og design.
Kunne tenke meg å jobbe med noe mer kreatift etterhvert. Må bare få mer utdannning tenker jeg. Jobber med å få lappen på plass, mangler bare teori og oppkjøringen.
FOTO er elsk<3 liker klær og kjøper en del på nett, eller rett og slett ALT på nett. Liker å skrive lister og følge dette.. har mange planer men har for liten tid.
Tenker på mange ting. De store ting. Opptatt av trening og kosthold. Masse å gjøre. for liten tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar