onsdag 14. oktober 2009

helgen

OPPDATERING FRA RESTERENDE DAGER AV HELGA:

Må nesten få oppdatert hva jeg har gjort ellers i helgen utenom konsert som var enorm!
Jeg var da hos en kompis på Høybråten i Oslo. Dro dit på lørdagen. Vi tok noen pils å så en hel masse drit og tull på nettet før vi da la oss. Søndagen bestod av pizza og film. Vi så da den nye filmen Orphan. HOLY FUCKING SHIT!
Denne filmen var faen meg helt syk! hehe den var både skummel og ekkel på samme tiden og slutten på filmen var bare helt GENIAL! Jeg synes uansett de første 10 min var værst. skal ikke avsløre noe, men GUD adri om jeg skal se denne filmen flere ganger for å si det sånn. jeg er faktisk ødelagt for livet!

Quote: Brenda: Oh, look, Little Bo Peep text me - she wants her outfit back.

Vi så også på tirsdagen
Denne filmen var også helt syk! Jeg skvatt flere ganger. Men jeg garanterer at dette ikke er basert på en sann historie. Noe kanskje er sant, men faen meg ikke alt alts. hehe, men bra var denne filmen uansett.

Trivia: Based on the story featured in the Discovery Channel documentary "A Haunting in Connecticut"
The poem "As I was going up the stair / I met a man who wasn't there. / He wasn't there again today / I wish, I wish he'd go away" was written by Hughes Mearns.

Gode filmer, det må jeg si.
Vi skulle se " The hills run red"
Plot: A group of young horror fans go searching for a film that mysteriously vanished years ago but instead find that the demented killer from the movie is real, and he's thrilled to meet fans who will die gruesomely for his art.

Men ble ikke sånn at vi fikk sett denne, kanskje like greit egentlig. Nok skrekkfilm for en stund nå hehe.
Ellers så hang jeg med de jeg kjenner fra Oslo og hadde det sinnsykt gøy:)
Gleder meg til neste gang jeg kan besøke de igjen. En ting er jo sikkert da. jeg skal dit i november på Prodigy!!!

Dro hjem på onsdagsmorgen. Tok toget fra Oslo til Kristiansand og jeg var på jobb til kl var 12.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar