lørdag 31. oktober 2009

DONE!

Fikke ikke oppdatert noe særlig etter jobb i går siden jeg stresset og styret som faen i går. Jeg dro tilbake til mitt gamle sted. det fikk jeg vasket ut av badet og fjernet alle tingene mine. jeg fikk pakket ned ganske mye av mine ting, men fant ut at jeg måtte minst ha 3 eller 4 truer frem og tilbake. Jeg pakket bag full av klær og tasset etter å ha tatt oppvasken, til min nye bostedsadresse. Jeg kom frem dit og 2 av de jeg bor sammen med var hjemme. De var ganske hyggelige å viste meg rundt og viste meg min hylle i kjøleskapet osv. ganske greie. Da jeg var klar for runde nummer to, fikk jeg låne sykkelen til hu ene som jeg bor sammen med slik at jeg fikk tatt tingene mine litt raskere. Digg å sykle når du faen meg ikke har gjort det siden man var slik 15 år eller no:P men gikk ganske bra da. Fikk iallefall tatt med meg vesken min, sekken min med pc og bag med dyne og pute. faen det må jeg liksom kjøpe også. jaja.
Det tok med da 20 min, faen for ett slit. så jeg fant ut at resterende ting skal jeg ta i dag da etter jobben, for ja! jeg sitter på jobb nå. jobber på en lørdag jeg. Men jeg skal tjene meg opp masse penger siden jeg skal ha masse fri i jula hehe. sinnsykt digg det da!

Så fra nå av må jeg legge meg opp ett budsjett som jeg kan følge ut dette året slik at jeg ikke bruker for mye penger, må jo handle julegaver osv. Men gleder meg til å komme meg hjem til familien min i desember og være ut til januaren liksom:D trives noe sinnsykt godt hjemme og har nesten mest lyst til å flytte hjem, men jeg skal se hvordan det går fremover på det nye stedet og heller bestemme meg da. Uansett så må man ut av det nye stedet juli 2010 liksom. Da skulle jeg da ha klart å finne meg noe annet eller flytta hjem liksom. Håper fortsatt på å få svar fra forsvaret da. jeg liker meg best som befal jeg:P hehe sivil er liksom helt greit, men ikke helt ønskelig liksom.

Masse random ting som kommer ut fra meg i dag merker jeg hehe. Men noen dager er det litt sånn. Har funnet ut hvordan man legger inn filmsnutter også nå. SÅ i dag tenkte jeg at jeg skulle filme stedet jeg bodde på før og filme stedet jeg bor på ny slik at de som leser denne bloggen kan få en oversikt over hvordan jeg bor:P (ikke at det er så forbanna mange som leser denne bloggen da haha). Uansett så må jeg stikke å kjøpe meg pute og dyne, sengetøy og noe gardiner siden det er ikke det på soverommet mitt. Må prøve å gjøre det litt koselig der jeg bor nå siden jeg faktisk skal bo der en stund også liksom. Jeg skal iallefall en liten tur på shopping i dag da. Å så skal jeg trene og kanskje jeg får møtt connie :) savner den tøtta noe sinnsykt!
Å jeg vil ha slik, tørrshampoo og balsam! det er sinnsykt effektift til trening siden det er så stress å vaske og tørke håret ( eller kanskje jeg rett og slett er litt lat:P) ja, er nok det hehe.

Jeg må også sende mail til Børge som har laga kosthold og treningsprogrammet mitt og informere om status der da:D Ellers? ikke mye som skjer alts. jeg jobber nå å sliter med å få tid til alle planene som jeg har:P hehe men noe av alt skal jeg da får gjort liksom. jepp. det skal jeg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar