torsdag 29. oktober 2009

Ny ID

Noen ganger trenger man virkelig å begynne på nytt i livet.
Det fant jeg ut denne uken og jeg har virkelig levd opp til
det også. Det kan jeg si!

Jeg har gjort store steg og store forandringer for meg selv. Og
faktisk bare for meg selv også. ingen andre. Og det er den
tanken som er så forbasket fin!

Så langt denne uken har jeg hatt min det av underlige ting som
jeg har bare hoppet rett i for å si det sånn hehe! Mandag, da
dro jeg til Majas hvor jeg da klippet håret mitt!
Kategori: Skjønnhet og helse (Frisører)
Adresse:
Område:
Telefon: 38 02 34 03


Klippet av
all "oppspiste"lengden og klippet litt frisyre i håret, så nå
har jeg fått tilbake mitt naturlige fall med krøller igjen.
Uansett så var det sinnsykt bra og klippe seg hos Maja's!
Dronningens gate 3,4610 Kristiansand S
Kristiansand S
Jeg betalte sånn 345 kr for klippen, hele salongen er basert
på "drop in", noe som passer meg veldig bra, det er billig
og frisørene er ganske flinke. Slik som det skal være.

Tirsdagen; da gikk jeg til handel på farge. Jeg fikk farget
håret mitt i en ganske så lys nyanse av brun. Synes selv det
ble ganske bra, med tanke på at jeg gjorde det selv.

Onsdagen; Jeg gikk til byen for egentlig å finne meg noe av de klærene jeg
kunne tenke meg til julebordet på jobben min. Har store planer om
50's Pin Up style clothing for å si det sånn! Har funnet en del
linker på nettet, men er jo selvfølgelig usikker på størrelser osv da.
JEG HAR LYST PÅ:
Uansett så fikk jeg kjøpt meg veldig rød leppestift og slik kost
som man påfører leppestift med, og fikk superinnfall og tok også
hull i ørene! Helt utrolig til å være meg.

I dag er det ganske rolig. Jeg skal på møte rett etter jobben, så
er det trening på spenst sammen med Wendy! Jeg er nå på dag 4
i mitt treningsprogram og det går sinnsykt bra! Jeg klarer
å holde meg til kostholdet mitt og treningen går som en drøm!
Jeg Liker å trene har jeg funnet ut!

Forandringen fryder som faen
for å si det sånn. Har store planer med treningen min! Å synes jeg
er blitt veldig flink til å følge en plan og greier.
Jeg har klart å slutte å snuse nå! Jeg røyker kanskje 1 sigg for dagen,
men det er nok siden jeg var hjemme i trønderlagen i helgen (kommer flere bilder)
så ble jeg litt "hekta" igjen da. Mamma og pappa røyker og søss røyker bare sigg
da. Kan se blide av henne og meg på tidligere innlegg denne uka hehe.

Alle tankene mine rundt dumme ting som har vært en stor faktor i livet mitt
de siste mnd er nå så og si vekke. Virkelig på tide også siden det har slitt som faen
både på kropp og sinn.

Jeg er nå mer sosial enn noen gang, jeg har vært på Green Day i oslo.


Jeghar vært hjemme i bartebyen til mamma og pappa.

Jeg skal på Prodigy i Oslo iNovember

Hjem en tur i november og også dra hjem til mamma og pappa i November. Juleferie er i desember som jeg skal bruke å være hjemme og kose meg!

Jeg har planer for neste år! store planer! Går på masse trening, finne mitt eget sted. Reise!

Q: Hva er planene deres neste år?

2 kommentarer:

  1. søstra mi begynner å jobbe på majas :-)
    Å de trenger hårmodeller på skolen, hvis du er interessert til en billig penge.
    Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeems

    SvarSlett
  2. seriøst? på hvilken en da?!
    Konge, jeg skal gjærne stille opp jeg alts:D bare jeg ikke blir skinna så er jeg fornøyd:P
    Må informere henne at jeg er interessert:)
    Klems

    SvarSlett