torsdag 22. oktober 2009

Mulig nytt bosted

Jeg sitter nå å venter på svar fra ei Nora angående Bofellesskap i nærheten av jobben. Jeg må faktisk flytte ut fra det stedet som jeg bor nå siden den leiligheten egentlig eies av en tysk doktor som kommer tilbake 12 november og skal dra igjen 22 desember. Jeg kunne uansett få den tilbake etter desember, men må jo uansett ha ett sted å bo i mellomtiden. Jeg tenkte derfor på dette jentebofellesskapet da. Hu som leide ut virka veldig hyggelig men jeg fikk desverre ikke møtt de to andre jentene da som også bodde der, men ikke noe stress det. hehe. Hu sa iallefall at jeg var den beste kandidaten for å kunne få bo der da. Så det lover jo godt!

Etter jeg var på visningen dro jeg da rett hjem og spiste middag, middagen min bestod av tunfisk og salat med egg, rødløk og litt sitron. Sinsykt godt!
Jeg ventet ganske lenge før jeg dro på trening for å la maten synke. Jeg fikk da pakket ned alle klærene mine som jeg skal ta med meg til trønderlagen siden jeg reiser i dag (torsdag) til trønderlag med toget rett etter jobben.
SÅ pakket ned det jeg trenger, overførte en hel del bilder fra data til minnepinne, siden jeg ikke har mer plass på pc for alle serier jeg laster ned hehe.

UansetT

Jeg dro da på trening på Spenst. Spennende å kanskje litt sært å komme alene kl 1930 på trening, men det det driter jeg i hehe, hoppet inn å skifra, løpte litt på mølla for å få opp pulsen og møtte marius. Så jeg var ikke helt alene da.
Det jeg gjorde var egentlig å gå igjennom de styrkeøvelsene jeg klarte som jeg kunne gjøre alene, fy faen så tungt, men faen så godt da jeg var ferdig. Digger å trene!!!! Så rodde jeg litt før jeg stakk hjem og hoppa i dusjen!
Etter en lang og varm dusj så spiste jeg kvelds som bestod av banan, mandler og juice. og en Powerbar hehe.

La meg til for å se siste episode av 1 sesong av moonlight.
Konge serieMen nå har jeg ikke mer space på pc til nedlasting så jeg må komme meg hjem for å få flytta ting over på den eksterne disken min;D



OG bare for å skryte av meg selv så har jeg ikke snusa på 4 dager og hatt kun 2 røyk og de er bare tatt på jobb i lunch! DAMN jeg er flink!
skal slutte å snuse å røyke helt! Det er ett mål!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar