torsdag 8. oktober 2009

Oppdateringer

Ja, hva skal jeg si? den siste tiden har bestått av en hel del stress og mas. Jeg har funnet meg et veldig lite sted i byen som jeg bor akkurat nå. Det er bare en midlertidig plass til jeg enten finner meg noe større og bedre eller flytter hjem til trønderlagen.
Jeg har nesten kommet meg over svik. Det er en bra ting. Det kom seg da jeg endelig fikk noe fast og forholde meg til i livet igjen. Føler at ting begynner å gå litt min vei endelig. Så ja, lite oppdateringer her det har det vært. Jeg har jobbet med noe skriverier som jeg har begynt med igjen. Husket da jeg var yngre kunne jeg nesten ikke slutte å skrive små historier. Nå har jeg masser å gå på og mye tanker som jeg klarer å sette ned på papiret. Noe som er bra:D

Ellers, kjøpt meg en del nye klær da:P skal ta bilde av de seinere slik at jeg kan få lagt det ut iallefall. Kjøpt med støvletter og greier hehe.

I helgen skal jeg slappe av og en tur til oslo. Har fri mandag og tirsdag! NICE! skal på green day i spektrum, prøver å finne noen jeg kan dra med da siden ex ikke skal ha billetten lengre. jaja

ER det interesse for Gratis Green Day? si ifra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar