tirsdag 20. oktober 2009

Trening og kosthold

Starter ut på uken med en knallbra dag på Mandag!!!!

Til Frokost spiste jeg super sweet naturell yoghurt med bananerDet bar kjempegod, men jeg kunne sikkert ha blanda sammen tingene litt bedre hehe:D


Jeg har fått laget meg medlemsskap på SPENST som ligger rett ved jobben! Da har jeg uansett ingen forklaring eller noe å syte over, sånn at jeg faktisk MÅ gå å trene! Kommer ikke noen vei utenom liksom så det liker jeg hehe.
Så var jeg på shopping i byen som sakt.
Resultatet av joggeskoletingen ble:Adidas på salg!

Jeg kjøpte meg også en treningsbukser og tshirts



Ja da er jeg på dag to i treningsprogrammet mitt! Sinnsykt digg å endelig ha fått startet opp på friskt liksom! Damn! jeg gleder meg så sinnsykt til dagene fremover at du aner ikke!


I går trente jeg styrke og noe kardio; digg å kjenne svetten renne ned å faktisk så syntes jeg ikke det var så forbanna ille å løpe likevel. jeg hater jo egentlig å løpe men hehe, fungerte som faen for min del nå ialllefall.
Da jeg kom hjem i dag laga jeg meg noe helt sinnsykt digg som jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å like; Tunfisk!

ALT MAN TRENGER ER: ett kokt egg, noen tomaer, salat, rødløk og en boks med tunfisk:D



Uansett så å jeg spise i meg litt mer frukt:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar