tirsdag 9. mars 2010

Gjøremålsliste

I tiden fremover er det sinnsykt masse å gjøre, å jeg må nesten skrive ned alt jeg skal få gjort slik at jeg kan få en oversikt over hva jeg skal gjøre og hvordan fremgangen skal være så derfor må jeg ha en gjøremålsliste:

- Sette over penger til søstersen
- snakke med TopTemp angående skattertrekket mitt
- sette inn penger for strømregningen
- legge inn timelister; husk overtid og vaktbytte
- finne nintendostuff
- kjøpe bilder på kino
- dra på kino med Wendy!
- få mamma til å fakse skattekortet mitt
- Sende mail til Sjefen min om ting og tang
- fikse meg ny blokk
- rydde sammen klærene mine og få pakket ned de jeg ikke bruker
- fikse kunsten min
- laste ned tegnebøker
- finne meg billig kindle
- opplæringsvideo
- tegning
- fikse danmarksturen
- snakke med wendy angående Danmark
- bestille meg bøker for skolegangen min
- booke reise hjem og til Tønsberg
- legge ut resterende bilder som jeg har tatt
- legge ut fancybilder på deviantart
- hente tingene jeg har handla på nettet her
- sette opp matplanen

Kommer nok mer og mer på denne lista- krysser ut etterhvert med rødt på det som er DONE jeg sånn at folk blir oppdatert hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar