torsdag 25. mars 2010

new

Ja da har jeg fått kjøpt meg strekkere! gleder meg til å begynne på dette, må nok starte i det små.. begynner med 2 mm så går man gradvis oppover!
så ja, det skal jeg gjøre fremover da. Synes det er sinnsykt fint og tenkte å strekke først opp til 5 mm. Får se hvordan det blir egentlig hehe.



Ser at jeg har sinnykt liten aktivitet på bloggingsfronten i det siste.
Sattan jeg har fått gjort masse jeg skulle ha skrevet om da!
Jeg har jo:
- vært i Danmark (kommer bilder)
- vært på kino
- jobbet /trent en hel haug
- skal snart flytte pga ny jobb
- generelle ting jeg har kjøpt meg i det siste også
og masse annet. jepp.

I går blandt annet var jeg på kino da.


Jeg så Alice i Eventyrland sammens med alex, wendy og kjærran. Filmen var sinnsykt bra, ikke masser jeg hukser fra boka da men, likte filmen uansett og så er den jo laga av Tim Burton så da kan det faen meg ikke gå feil!
Sinnsykt koselig å så den også i 3D. Det var iallefall konge. helt til filmen var ferdig, man tok av brillene og merket hvor sinnsykt vondt i hodet man får av de brillene. Neste gang må jeg kanskje ha briller på sånn at jeg kan fokusere lit bedre hehe.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar