tirsdag 9. mars 2010

pumps

jadda. Da ligger jeg i hardtrening igjen og det kjennes som faen på humøret og på matinntaket mitt som har blitt sinnsytk masse i det siste!
Så nå er det minst 6 ganger daglig med mat og masse trening.
I går var det da 2 og en halv time med trening, men da regner jeg med pauser og dusj.

SÅ nå har det vært 2 uker med intensiv trening.
Så siden jeg skal inn i forsvaret igjen så er det på tide å satse hardt!


I går på trening så var dett lett oppvarming på ellipsemaskinen før jeg kasta meg igang med styrketreningen min. Så mine øvelser da følgende:
- benkpress
- JM- press
- Nedtrekk
- drag curl
- skalpular sidehev
- knebøy
- beinpress
- markløft
- leggpress
- crunches
- pallof press

Sinnsykt digg. I dag var jeg på kondisjonstrening og i morgen er det styrke.
digg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar