onsdag 31. mars 2010

Ventelo

Da var det siste dagen min på jobb på Ventelo i Kristiansand. Sinnsykt koselig å ha jobba der med en fantastisk gjeng med folk! Kommer til å savne de masser. Så i dag spiste vi kake på jobb og kosa oss masser. Skal ha en liten gathering hjemme hos Alex og Ole i kveld sammen med folk fra jobb så det blir koselig da.

Akkurat nå ligger Alex og sover og Ole spiller som vanlig. Så jeg tenkte jeg skulle gjøre no fornuftig på nett i mellomtiden. Jeg skal da sjekke opp priser osv på reiser, skrive handleliste til jeg begynner i forsen igjen og annet. Skal også ringe Miller i dag å avtale en tid for tattoo som jeg skal ta i morgen tenker jeg. Snakket med Onkelen min for jeg hadde tenkt å ta en tattoo da jeg kom hjem til Trønderlagen på Purple Pain på Heimdal, men det viser seg at de har kun åpent i dag og stengt resten av påsken. Så da får jeg egentlig bare vente til neste gang jeg kommer hjem til trønderlag for å ta den ene tattoo som jeg har tenkt på lenge.

Jeg har ikke mange planene for denne uken. Jeg skal bare å sendt tingene mine til Tønsberg og reise hjem til trønderlagen og kose meg hjemme sammen med familien min før jeg drar til Forsvaret igjen. Gleder meg så sinnsykt til å begynne den nye jobben at du aner ikke!

Uansett, nå er det litt surfings og så skal jeg sette igang med planene mine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar