lørdag 27. mars 2010

kjeder meg!

Faen som jeg kjeder meg i dag. det er faen meg helt sykt! aner faen meg ikke hva i helvete jeg skal finne på. Har noe som jeg har tenkt å gjøre, men faen tar lang tid før jeg kan, jeg holder på å søke igjennom nettet etter de værste og mest skumle faens skrekkfilmene jeg kan finne!
Rosmarys Baby, Seven, dont' look now blandt annet. Har ikke sett de så da kan jeg nesten laste de ned og se de. Da her jeg noe og okkupere tiden min med foreløbig og jeg kan da blogge ettepå om de faktastiske timene jeg ser film hehe.

Ja ellers da, i går var det faen meg bare chillings og se tv. Så alt som var på Discovery så.. ja, jeg får med meg det meste, og det er heller ikke noen bortkasta hjerneføde jeg ser på heller hehe. Å jeg føler meg smartere av å se på tv da enn å se på f.eks Paradise Hotel for å si det sånn.

Å jeg har lyst å "skape" noe. Lage ett spill, bok eller noe. Noe som jeg liker og folk kan like. Men faen, stor prosjekt å gjennomføre da. Men nå som jeg har kasta bort halve dagen på å klage på at jeg ikke har gjort en dritt, så er de egentlig en god plan for å finne på noe.
Jeg har kjeda meg så mye i det siste at jeg til og med har "stalka" forlk på facebook for å se om det er noen oppdateringer, noe som ikke skjer hver 2 min når jeg skjekker, men uansett så må jeg ta en "rens" av de tåpelige bildene som ligger ute uansett. masse dritt jeg har der som jeg ikke trenger å ha liggende ute. Bilder som ikke sier en shit liksom.

Å jeg rabler ned en masse dritt nå, kjeder meg som faen. Jeg skal faen meg gjøre noe produktivt snart alts. Kanskje koke noe mer kaffe sånn at jeg kan bli " meg selv igjen" haha. Kaffe er faen meg elsk <3

Ellers så savner jeg trønderlagen, kjenner det mer og mer jo nærmere hjemmereise jeg kommer, og jeg kjenner også at jeg blir mer og mer stresset for at jeg skal hjem for jeg har en hel drøss med ting jeg skulle ha gjort.
Men det får bli i neste uke. 3 dager vinner jeg å gjøre alt jeg skal gjøre iallefall.

Noe produktivitet har det da vært i dag da:
Jeg har vaska klær,koka kaffe, spist frokost, tørka klær og jeg skal snart skifte ut pinna jeg har på øra hehe. Jeg har nå fått strekt opptil 2 mm da. det er jo ganske greit. skal presse i nå en 3 mm, synes det gikk ganske greit, ikke noe vondt. Å jeg må huske å ringe Miller på mandagen, en liten tattoo før jeg drar fra kristiansand. Og jeg venter på svar fra tattoostudio i trønderlagen også. Noe må jeg gjøre når jeg kommer hjem, søstersen drar jo til fjellet på påsketur sammen med vennen sin så. Ja jeg må finne på noe jeg også å fylle dagene mine med hehe.

Faen jeg har blogget mer nå den siste 3 dagene enn hva jeg har blogga denne mnd, må skjerpe opp litt. Greit å huske hva jeg bruker tiden min på også hehe.

uansett.. see u later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar