torsdag 25. mars 2010

going

Jeg skal til byen!
edit. jeg skulle til byen for å levere skattekortet mitt sånn at jeg kan unngå å få 50% fratrekk denne gangen også.
Men da jeg kom nede i resepsjonen så så jeg hu damen fra TopTemp, ja de kunne faktisk ta en kopi av dumme skattekortet likevel! faen jeg sendte mail og da kunne de ikke det. javel sier jeg bare. Men da slapp jeg iallefall å gå hele veien til byen og ende opp med å handle meg noe stasj som jeg egentlig ikke trenger. sweet.

Men ja, da sitter jeg på jobb i 4 timer ekstra siden jeg gidder ikke å gå hele veien hjem. Synes selv jeg har fått gjort masser fornuftig i dag da.
Betalt telefonregning
Betalt for vitaminer og avslutta abonnementet
Betalt en kompis som jeg skylder penger
Betalt netthandelen med varer som jeg har bestilt
overført penger til søstersen
levert skattekort
levere timelister til TopTemp

Ja, da trenger jeg bare å begynne med en ny liste over ting jeg skulle ha gjort. faen jeg har en del ting jeg skulle ha fått unna og ut av verden veit jeg.
Skal først og fremst denne uka få pakket sammen tingene mine og sendt det meste hjem til trønderlagen, wendy skal kjøpe sengen min og jeg har allerede bestilt meg hjemmereise og reise ned til Tønsberg når jeg skal begynne på jobb igjen.
Masser av fornuftlige ting skulle jeg ha gjort også.
Redigere noen bilder
ringe mamma og pappa
poste brev og postkort
redigere reseterende bilder som jeg har og få lagt de ut på blogg og face:p
ferieplanene mine
sende skattekort til forsvaret også kanskje?
sende mail til toptemp
fikse annet stasj som er hemmelig:P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar