mandag 29. mars 2010

Oppdate fra Helgen

Ja i helgen da skjedde det faen meg ikke mye. Men jeg har sett en del film da. Lasta ned en hel haug med filmer på lørdagen!

Jeg lasta ned:
- Rosemarys Baby
- Dont look now
- Seven
- Shutter Island
- Mirrors
- Children of the grave
- 100 Feet
- og noen andre som jeg ikke husker.


FILMKVELDEN MIN:


Så jeg startet filmkvelden da med Rosemary's baby. En gammal film fra Polanski med Kjente skuespillere som Mia Farrow.


PLOT
"A young couple move into a new apartment, only to be surrounded by peculiar neighbors and occurrences. When the wife becomes mysteriously pregnant, paranoia over the safety of her unborn child begins controlling her life."

Jeg synes denne filmen var sinnsykt bra! Denne er da laget i 1968. Jeg synes denne filmen er helt genial. Sinnsykt bra skuespillere og bra skrevet denne filmen. Mia spiller rollen sin sinnsykt fint. Spiller da en hjemmeværende kone til en skuespiller, hun er veldig yndig og hører på sin ektemann. Hu blir da voldtatt og gravid. Noe som hun vil være, hun har masse problemer med graviditeten blandt annet. Naboene er også helt sjuke i hue! En film som er verd og se for å si det sånn!


Ja, den andre filmen jeg da så var Mirrors. Dette er en ganske ny film som har med han duden som har hovedrollen i serien 24.

PLOT:
"An ex-cop and his family are the target of an evil force that is using mirrors as a gateway into their home."

Herregud for en sinnsykt bra film. eller, kanskje helt grei. Den hadde iallefall det jeg liker i skrekkfilmer. Spenning, skrekk, noe overnaturlig, masser blod og psycho kids:D
Jeg likte denne filmen og ble ganske overraska av slutten. Hadde ikke forventet det liksom. Jeg vil anbefale denne filmen iallefall.

Ja det var den helgen og den spenningen jeg hadde for å si det sånn.

2 kommentarer:

  1. Gled dæ te å sjå Shutter Island :) Den så æ på kino, æ likt den i allfall !!

    SvarSlett
  2. hehe va denj så bra? faen da må jeg nesten se den da:p

    SvarSlett