torsdag 9. september 2010

banksy art





Dette er da Banksy som er en genial kunstner spør du meg, fikk vite om han igjennom en kompis som faktisk har en svær print av en av walls'a som Banksy har mekket. Jeg synes han er iallefall sinnsykt rå å kunne tenke meg noe av denne kunsten hans i leiligheten min når jeg får den iallefall.

Jeg har jo begynt å bestemme meg for ting jeg skal ha i leiligheten min og jeg har sett en del på Nan Goldin sin kunst og David LaChapelle som jeg kjøpte en bok av "heaven and hell" via amazon.com. Jeg har tenkt på begge kunstnerne her og tenkte å dekorere med de iallefall.

Jeg har også en Halo plakat som jeg skal ha over sofaen min og jeg har noen Battlestar Galactica posters som jeg også skal ha men jeg må uansett kjøpe rammer til de.

Gleder meg sykt til å begynne å dekorere når jeg får leiligheten! Da blir det faen meg heisatur til IKEA, det skal jeg faen meg love dere!

2 kommentarer:

  1. Han er genial. Da jeg var i England så så jeg faktisk het orginal Banksy art på en vegg ved stranden! Like godt så tok jeg bilde å la ut på facebook, men tydeligvis er det ikke noen som har sett denne kunsten før:)

    SvarSlett