onsdag 29. september 2010

skal ikke være enkelt

damn! jeg har endelig fått flytta!! sinnsykt fornøyd med det alts!
Så jeg har i helgen hatt fri fra jobb og dette er første dagen min på jobb denne uka. Jeg starta i helgen på fredag med å flytte alle tingene mine fra messa til den nye leiligheten min på Husvik! Sinnsykt digg å få flytta alle tingene mine på en gang! Så var det rett på Elkjøp og handle hvitevarer, der endte jeg opp med komfyr, kombikjøleskap og vaskemaskin. Dyrt med hvitevarer men veit at det er nødvendig.
Så dro vi til Sandefjord, der var vi innom butikken og handlet noen sofaputer og jif vaskestav og videre dro vi for å hente sofaen som jeg hadde sett meg ut på finn.no. Den sofaen var AWSOME! sinnsykt konge sofa, men faen så stor og nesten umulig å få med seg. Men den ble med. Fikk satt alt inne i leiligheten da klokka var rundt 22.00. Jeg og Ine pakka litt ut og sov på sofaen. Vi hadde også vært innom Farmandstredet og handlet dyner, puter,sengetøy og tv-kabel. SÅ det ble kaffe og sladder på sofaen til vi sovnet.

Lørdagen så dro jeg og Ine til byen for å handle gardiner! Jeg har værdens største stue og kjøkkenvindu og må slippe innsyn fra naboene så jeg fikk handlet gardiner på KID. Vi var innom noen andre småsteder og fikk handlet fat,bestikk,kasserolle,stekespade og stekepanne, en skarpkniv og vaskemiddel til vasking.
Vi kjøpte også lys som jeg brenner nå da siden jeg ikke har noen taklampe på stua hehe.
Så stakk vi innom jysk hvor jeg fikk handla meg stuebord og tv-benk. BILLIG som faen siden det er salg no:D
Kom hjem og fikk skrudd sammen alle tingene og koblet opp tv, nintendo og dvd spilleren. SÅ bestilte vi oss en pizza fra Peppes og kosa oss med Halloween på dvd.

Søndagen stakk Ine tilbake til basen og jeg brukte tiden på å rydde sammen alle klærene mine i skapet, vasket litt og kosa meg for meg selv. Jeg hadde lagt igjen mobilen min i bilen til han som hjalp meg med flyttingen så jeg var ikke sosial med noen jeg hele helgen.

Mandag stakk jeg til basen og henta matvarene mine som var der, og jeg fikk hentet mobilen min og sjekka hvor lang tid det tar med buss ut til jobb. SÅ jeg må regne med en time med buss for å komme meg til jobben. Men det er bare midlertidig siden jeg skal kjøre opp snart.
Mandagskvelden fikk jeg besøk:D det var koselig. Så film og spiste og fikk låne nett siden jeg enda ikke har fått internett i leiligheten min. Men ja. Kos med besøk:D

Tirsdagen snakka jeg masse med søssa mi. Savner hu kjempemasser og det var digg å få snakket med henne i mange timer:P så dro jeg på butikken og handlet med noen flere kaffekopper og fylte kjøleskapet mitt med noe mat. Trenger ikke så særlig med ting siden jeg skal til Newcastle på fredagen og skal være der hele helgen:D

Onsdag, i dag. Jeg har noen planer for dagen som går på å få litt unna her på jobben med noen papirer og styr, så må jeg skrive under på kontraktene mine som jeg mangler og jeg må seriøst få i meg noe mat snart. Havregraut er en digg ting:D fikk tatt med meg kanel denne gangen også hehe.

Jeg skal få oppdatert med noen bilder så fort jeg får fikset internetten min da. Skal sjekke noen forskjellige steder å se hvor jeg kan få billig men best linje:D
sjekke bussruter må jeg også :P jadda. Dette blir bra.
Neste handletur etter lønning skal jeg fikse meg en sinnsykt digg seng, nattbord og lamper og slikt på soverommet og spisestuemøbler må jeg ha. Skal også fikse meg en bokhylle som kan dele av stue og kjøkken litt. Teppe på gulvet og noen småtterier som planter osv må jeg også fikse, men alt til sin tid:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar