lørdag 18. september 2010

Torsdagen


Dagen bestod egentlig bare av trening tidlig om morgenen, kl halv 6 for å være nøyaktig.
Jeg fikk ikke sovet noe særlig og jeg skulle på en øvelse på jobb så da tenkte jeg å utnytte dagen
med å trene på morgenen, få i meg shake og vitaminer som man ser. Jeg tar en sjokolade shake før og etter trening og jeg kaster også i meg noen omega-piller.

Det som er ulempen med å trene på morgenen og skal oppdatere blogg er to ting. Du ser forbanna trøtt ut og ser ut som døden selv, og du glemmer at du har tatt bilde, å som regel glemmer man og legge ut ett innlegg på bloggen også. Men det kommer nå. Meg, trøtt og klar for trenings:P


Jeg trente, tok en dusj og fiksa meg forå jobbe overtid. Jeg jobba til ca kl var 1800 før jeg, Ine og Monge tok en tur på senteret hvor vi
egentlig bare rava rundt og shoppa så smått. Jeg kjøpte meg ett par nye finsko som jeg kan bruke når jeg er
ute på byen og en genser og undertøy på H&M. Greit og enkelt egentlig.

Var faen så sliten da jeg kom hjem at jeg gikk rett og la meg og fikk sove masser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar