onsdag 8. september 2010

dagen er startet

Jeg tror jeg har fått en ny liten besettelse jeg egentlig, Jeg smakte for første gang hjemme hos mamma å pappa en slik iskaffe med Cappuccino og jeg synes det var faen så godt!!! Så jeg har drukket det litt i det siste da, jeg kunne tenke meg å prøve den lettversjonen også, men så ikke noen på butikken i går da, så det ble en vanlig bare. Men damn så godt det er med iskaffe!!



Da har jeg startet dagen:
Jeg har da spist havregrynsgraut til frokost, drikker en kopp med kaffe, spist ibux og omega 3. Begynner å bli gruggen i halsen så det er ikke bra. Jeg skal snart på jobb, kveldsvakt. Jeg skal snakke med skiftsjefen min slik at jeg kan sitte i feks 2 timer i strekk på jobb sånn at jeg kan stikke trene litt, føler meg slapp og er sint på meg selv at ikke vekkeklokken min ringte slik at jeg hadde kommet meg opp å trent, men det må jeg da leve med i dag da. Jeg har noe trening jeg må ta igjen og gleder meg til å få fullkjør alts.

Ellers, går var jeg på butikken å hentet skoene mine og handla mer couscous. Jeg handlet litt juice og jeg sendte inn noe for å få fortollet noe, så nå er jeg bare på rom og skal begynne å pakke til jobb i kveld. Faen så mye jeg skulle hatt med meg og mye jeg skulle ha gjort, håper det kommer flere folk på skiftet mitt, ellers så blir det dårlig med fritid i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar