lørdag 18. september 2010

på tur

Så i dag var det masser vi skulle gjøre, jeg, Ine og Monge! Vi stakk iallefall til byen først for å spise på Big Horn i Tønsberg.
Den dedikerte sjåføren Monge

Ine som sitter på og man kan faktisk se trynet mitt i speilet hehe.

Meg med mine awsome Von Zipper-briller og snus.

Vi kjørte først da til Handel hvor jeg da kjøpte meg masse klær, eller iallefall en del klær.
Den siste tiden min har gått på å speide etter undertøy, men siden det ikke er noe i min størrelse
så måtte jeg da handle noe annet som jeg da hadde bruk for, så da handlet jeg blandt annet:
sinnsykt god "chillegenser" som passa ganske bra og ikke var HELT svart.

Ny bukse

Ja jeg kjøpte meg en slik ONEPIECE shit. Det synes jeg egentlig er det styggeste som finnes! Det er egentlig bare sinnsykt store barneklær å da snakker vi småunger her. Men jeg kjøpte meg en på pur faen i BLÅ sånn at jeg kan se mest ut som en smurf! (bilde av meg i smurfedrakta mi kommer når jeg kan finne Tore som er den største karen på hele basen sånn at man kan se hvor liten jeg egentlig er haha)

Så kjøpte jeg denne sinnsykt fine tykke og varme jakken:D har hatt lyst på en sånn lenge, men de er så forbanna dyre, men nå er det salg og da kjøpte jeg den for sånn 200 kr på Only


Etter å ha shoppet i 20 min ( ja jeg bruker MINIMALT med tid på shopping for jeg hater å prøve klær,
derfor veit jeg alle størrelsene mine og handler heller over INTERNETT!) Uansett så var jeg først å fremst
på jakt etter en enkel men fin kjole, noe som jeg ikke fant. Men siden jeg ikke skal ut på byen i helgen siden jeg skal
jobbe på søndagen så var det kanskje like greit.

Så vi stakk til Kilden som er den nye Kinoen som har kommet i Tønsberg for å se et man sier skal være den siste Residen Evil filmen som da har også navnet Afterlife.

(Resident Evil: Afterlife 3D' just another sequel in a series that refuses to die)


Men ut ifra det jeg forstår så kommer det nok en ny oppfølger til Resident filmene.
Jeg synes filmen var ganske grei og var jo 3D kino så det var gøy.
Ja 3D briller ER kult!

Jeg må ha en ting når jeg er på kino og det er kittles:D De er forbanna gode og da må man ha to poser hehe. Jeg har også de UBERFETE 3D brillene også, koster 20 spenn, men da kan man ha sine egne når kan skal på kino:P greit nok det da:P

Men en ting skal folk ha klart. SPOILER ALERT!!! Jeg synes ikke det er kult at man putter inn en figur, som ikke har noen historie
eller har noe med Residen Evil eller Unbrella å gjøre. Man forteller ingenting om figuren, den bare er der. OG den er stjålet fra Silent Hill.
Skal man ha en film med slike skapninger så må de ha blitt "laget" av Umbrella og IKKE faen stjålet fra en annen film.
OG en annen ting er at ZOMBIER er faen så dumme! De kan ikke svømme og de er ikke så forbanna sterke at de kommer seg faen meg igjennom betong med bare hendene.
Det veit da alle!

Uansett så skal jeg legge inn en trailer på neste innlegg slik at man kan se trailer og vurdere selv om man vil se denne på kino, for meg så hadde det holdt med å laste den ned å se den på data for å si det sånn.

Som jeg sier: Not all that and a bag of chips




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar