tirsdag 7. september 2010

Trønderlagenturen





Det jeg har gjort i Trønderlagen da jeg kom hjem var først å hjelpe pappan min med å bygge garasje og vi har kommet ganske langt, farfar var oppe å så på og søskenbarnet mitt var også å hjalp til. Jeg hjalp pappa masser og vi fikk opp takstoler osv. Det er kjempegøy og jobbe som snekker og gleder meg til neste gang jeg skal hjem til trønderlagen igjen for da skal jeg hjelpe pappan min enda mer.

Jeg har også møtt så å si hele slekten på pappa sin side, jeg har snakket masse med gamle venner som jeg ikke har sett på flere år og jeg hadde det kjempegøy da jeg var innom naboen på lørdagen for en liten dram.

Jeg har vært på trondheim tattoo convention, jeg har sovet masser og klart å sovve uten problemer hjemme i min egen seng uten piller og opp hver morgen før k var 9.

Jeg har spist bra og koset meg masser med familien min, derfor har jeg ikke oppdatert noe særlig på bloggen, facebook eller noe som helst siden jeg ville bruke tiden min med de istedet.

Nå er jeg tilbake på basen og jeg er i full fokus på utdanningen min og på trening og kosthold igjen. Det liker man!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar