søndag 29. august 2010

fokjølelse og dritt

Ja jeg har da blitt forkjøla, supert no som jeg skal dra hjem i morgen til Trønderriket. Men får se om jeg kommer meg i litt bedre form, det er nok mine morgenturer i barkløypa med shorts som kan til at jeg begynner å kjenne smårusk i halsen og litt tung i brystet, men ja. Min egen feil uansett.

Jeg kan si at jeg også er veldig stolt av meg selv! Jeg har holdt meg til min matplan og ikke spist noe fymat og trent alle dagene mine. Og ikke nok med det så har jeg allerede sett noen forandringer på meg selv også! Jeg har gått ned 4 kg ca og 4 cm rundt magen. Det lyder da godt det. Nå skal jeg være hjemme en uke i Trønderlagen og bygge garasje så skal jeg også på Trondheim Tattoo Convention, jeg skal snike meg til trening på morgenen og jeg skal snakke med onkelen min om han har lyst å være med på trening sammen med meg hehe. Skal se hvordan det går iallefall:D

Ellers så har jeg fått pakket alle tingene mine til trondheimsturen og venter egentlig på å bli ferdig på jobb. Selvfølgelig har jeg ikke fått fiksa min ferietur til england enda, men det skal jeg få fikset snart, venter spent på mail fra boligkontoret og fra Lasse.

Men no er det litt jobbings og kaffe:D Får se om formen kommer seg iløpet av kvelden da:D

2 kommentarer:

  1. er ikke du alltid tung i brystet da? :P
    god bedring ;) og ha det fint i trondheim ^^

    SvarSlett
  2. haha omg, hva er det for noe å si da:P haha
    takk jeg hadde det supert i trønderlagen jeg alts!!!!

    SvarSlett