onsdag 25. august 2010

jeg er så stolt av meg selv

å det mener jeg! Jeg skulle spise ett måltid i går for jeg kom meg heldigvis på butikken sammen med transporten slik at jeg fikk handlet noe mer karbonadekjøttdeig, juice og skummet melk (siden jeg ikke liker melk så må jeg jo finne den som ser mer ut som vann) og yoplait som jeg er blitt HEKTA på. Uansett, jeg laget meg mat og mat for dagen her siden jeg skulle jobbe fra kl 07.30 til 22.30, helt syk arbeidstid men jeg får godt betalt for overtiden min så jeg er jo egentlig fornøyd med det. Men ja, uansett så laga jeg da mat og hu jeg henger mest sammen med på messen skulle også lage seg mat, så hu laga seg Grandiosa med pepperoni og strødde over mais. Jeg sikla for å si det sånn siden jeg DIGGER ost, men jeg holdt meg til min diet og jeg klarte lett og motstå fristelsen istedet for å si til meg selv "det gjør ikke noe om du bare spiser litt?" så ja. Jeg er stolt.

I dag så kom det også noen som kunne avløse! HELLS YEAH! så jeg fikk trent styrke og kondisjon, superfornøyd med det! Jeg har også fått en pakke fra Tech Nutrition, men jeg fikk ikke åpnet og sett hva jeg fikk siden jeg måtte løpe til jobb igjen, men da blir det ekstra spennende når jeg kommer på rommet mitt etterpå!

Jeg har også sjekket sporing på noen andre pakker jeg venter på og jeg har også fått den nye mobilen min på postkontoret og jeg forventer at pakke nr 2 fra både deal extreme og tech nutrition kommer nå i morgen eller noe, siden de ble bestilt på samma dagen:)
Men siden jeg ikke har bil eller lappen så må jeg fikse meg transport til butikken for jeg tru ikke velferden faktisk har noen sykkel igjen, ellers så legger jeg kardiotreningen min som butikktur sånn at jeg kan løpe en tur til butikken, det er jo faen meg ikke dumt det heller da:D

Uansett, fri i morgen og på dagtid på fredag, da er det butikktur og pakking til trønderlagturen som jeg skal på til mandag:D faen som jeg gleder meg til å se familien min igjen! Gleder meg også til å dra på Trondheim Tattoo Convention å se på hva som skjer der, jeg skal dra sammen med onkelen min og jeg skal møte en gammel venn som jeg ikke har sett siden VGS. SÅ det blir spennende.

Da må jeg visst løpe igjen og overta, men skal blogge hva jeg har fått i posten når jeg kommer på rommet mitt igjen:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar