torsdag 12. august 2010

dagen i dag

Fy faen jeg har vært så forbanna flink i dag at det er helt utrolig. Jeg var opp kl 0600 i dag! Jeg kokte meg en kopp med kaffe, snakka med Ine litt og stakk og trente på mølla, 30 min med intervaller. Faen så godt det var, tilbake på rom og dusje, spise graut og fikse meg till møte.
Jeg var på Rygge til Rektor for Voksenopplæringen i forsvaret og satt opp en plan på hvordan jeg skal få gjennomføre generell studiekompetanse lett og raskt. Vi fant ut at jeg skal ta naturfagen og historie nå å gå opp til eksamen til jul og heller bruke 2011 på matte og norsk. Jeg synes det høress ut som en ganske så bra plan jeg alts.
Så nå sitter jeg med bøker å skal begynne å lese å pugge som faen:) Gleder meg!!!

Jeg har også snakket Silje Mariela se blogg: BodyWork om treningsprogram for meg siden jeg har lyst å stille i BF til neste år:D Hu skal lage program for meg som jeg skal følge slavisk!!! GLEDER MEG!

Ellers, jeg skal snart fikse meg mer mat, så skal jeg på jobb. er ikke ferdig før kl er sånn 2230 og da er det rett i seng etterpå:)

Ha en fin dag da folkens:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar