onsdag 25. august 2010

pakke,pakke,pakke,pakke

Da jeg endelig kom meg på rommet mitt fant jeg pakken min på senga. Den jeg snakket om fra Tech nutrition! Spennende, ser at de sendte begge bestillingene mine i en forsendelse, kanskje like greit siden jeg faen meg ikke kommer meg på butikken eller posten så ofte liksom. Det som er litt synd var at jeg ikke fikk han duden som kjørte til å hente ut pakken min fra deal extreme da, men den skal jeg hente i morgen når jeg løper til butikken, det er jo bare 3 mil en vei så haha.

Men uansett, over til pakken min!


Fikk da følgende varer:
En shaker (denne skulle jeg ha hatt for lenge siden, jeg blander all proteindrikken min i en juiceflaske med VELDIG liten tut)
En drikkeflaske so jeg kan bruke på treningen
ZMA som man skal ta før man legger seg som hjelper for restutisjon
EFA og tilbudsvaren START som er slik høy konsentrert Omega 3 med DHA, EPA, GLA og CLA i ett produkt.

Ja jeg er sinnsykt fornøyd med dette og gleder meg til å få bruke produktene i morgen:D
For nå er det ett par ZMA så er det rett i seng, selv om jeg har fri i morgen så må jeg likevel trene vett:D
GO natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar