fredag 20. august 2010

yeah!

I går var det ikke store greiene som skjedde hverken på jobb eller på fritiden for å si det sånn! Jeg jobba, så var jeg på messa og baket både brownies og muffins for en jeg er på skift med siden han har bursdag i dag; GRATULERER MED DAGEN TORE!
Ganske fornøyd med bakingen men kan si at browniesene se ganske fucked ut siden jeg helte den forbanna glasuren over rykende varme brownies i en rundform, noe som endte med at hele dritten sakk litt sammen. Prøvde da å redde situasjonene ved å helle en haug med melis over:P haha ikke særlig vellykka, men smaker sikkert greit. Jeg skal ikke ha noe av det siden jeg er litt i metning på sjokolade og er liksom ikke helt gla i det lengre, var jo en sjokkomons før men... ting forandrer seg de vettu.

Ellers så brukte jeg dagen på å lese i historieboken min om antikken. Ganske spennenede tidsepoke det, kom på en genial ide om å faktisk bruke "det var en gang ett menneske"-serien som jeg fikk av søsteren min til jul! Den serien er bare fantastisk og den er lærerik så da kommer jeg nok til å kose meg som faen.
Så brukte jeg resten av tiden med å se på historiekanalen på tv og sove siden jeg ikke har sovet noe særlig på de siste dagene som har vært.

Å i dag når jeg kom på jobb fikk jeg meg en gledelig overraskelse i mailinboxen min:D Jeg har nå fått program for treningen min og kostholdet mitt fra Mariela! (www.bodyworks.blogg.no) så jeg skal på butikken i dag å handle mat blandt annet og se over programmet mitt. Kan faen meg ikke vente. Har også sendt mail til noen klubber så jeg venter spent på svar.
OG i posten venter jeg fortsatt på noen bøker, en uberfet telefon og skoene mine, pluss målebånd som jeg har bestilt. Ting tar litt tid når du bestiller via www.amazon.com men ikke så lang tid som jeg kanskje hadde trodd. Ellers så har jeg tenkt på å kjøpe med iphone etter hvert selv om jeg er en Apple-nekter hehe. Men får se, kanskje jeg skal belønne meg selv når jeg mener jeg har fått uber resultater på treningen min! Det er jo smart.
Har jo mange mål å trene mot nå for å si det sånn:D Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!

Ellers for dagen i dag har jeg ikke store planene:
Jeg tenke meg en tur på butikken og handle noen matvarer som jeg trenger, jeg må også ta opp kyllingfilet siden jeg er LITT lei av karbonadekjøttdeig (selv om jeg laget en hel pakke med kjøtteig i går da) men kan sikkert fryses ned sikkert.
Skal nok lese noe mer teori, men skal begynne å jobbe meg mot lappen, se over vaktplanen min og finne en dag som jeg skal sette meg inn for å ta denne forbaska teorien, kunne ønske man kunne sitte hjemme og ta den, men det er jo faen meg ikke mulig i det heletatt, så det suger litt.
og jeg skal betale Mariela for programmene jeg har fått og oppdatere facebook siden jeg aldri er inne på face:P haha

Jepp, sånn er det akkurat nå:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar