lørdag 21. august 2010

handleturen


Mathandel

Jepp da har jeg vært sammen med resten og handlet noen saker som jeg da trenger til uka. Vi har to dager i uken hvor vi drar på butikken og handler og siden jeg lager all maten min selv og ikke spiser i messa så blir det en del handleturer. Men sist jeg var på butikken så hamstret jeg da laksefilet som da kostet 14 kr eller noe siden det var liksom slik lørdagstilbud på kiwi, så det ble en hel haug av det. Jeg hamstret også kyllingfilet og karbonadekjøttdeig. Så kjøtt har jeg egentlig nok av. Så det jeg handlet var da:

- Baderomsprodukter som : Dr.greve (haha) , ny tannkrem som holder tennene hvite siden jeg drikker veldig mye kaffe og får litt missfarging på grunn av det, badesåpe og munnskyll.
- mat: Yoplait Yoghurt (som er favoritten min)
- skummet melk siden jeg ikke er så glad i vanlig melk og Tropicana juice siden det er da fra IKKE konsentrat og smaker veldig godt.

Ellers så har jeg da masse skyr, salat, egg, kjøttpålegg, syltetøy, havregryn og andre matvarer som jeg da også har hamstret.
Jeg ser nå frem til spisedagen min på fredag/lørdag for da tenkte jeg at jeg skulle lage meg sphagetti og kjøttdeig. Det er da fullkorn sphagetti og karbonadekjøttdeig med posesaus, så tenkte jeg at jeg skulle kose meg med noe lett-is eller popcorn etterpå:D

Liten titt i kjøleskap og mathylla mi:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar