lørdag 21. august 2010

mat å sånn


Ja jeg skulle bare lage meg mat etter treningen min i dag. Så klart starta jeg brannalarmen på messa sånn at jeg måtter ringe DHB og informere han at det er bare jeg som er helt ubrukelig inne på kjøkkenet og kan faen meg ikke steike en stykk kyllingfilet uten å starte brannalarmen. Jepp det er meg, ubrukelig på kjøkkenet tru jeg. Kan lage kjøttdeig. Thats it.
Men ble sinnsykt god mat uansett. Det jeg mekka er kyllingfilet med tandoori og kurry og jeg hadde couscous, skyr naturell og spinat ved siden av. Sinnsykt digg etter treningen min. Så har jeg også ett glass med appelsinjuice type Tropicana (fordi den er best) som jeg da har blanda Tricreatine i. siden det smaker så dritt i bare vann.


Jeg glemte helt at jeg har fått sminken min fra www.superkul.no. Det står no oppe i hylla mi og jeg gleder meg til neste gang jeg skal ut for da skal jeg bruke en av disse øyenskyggene til fest. Har ikke prøvd de enda, kanskje jeg skal det for å se om det funker? haha tar det når jeg er max stresset istedet jeg, sånn 10 min før taxi til byen hehe. Uansett så gleder jeg meg:D



Ja, ellers så skal jeg snart på butikken, jeg skal handle meg lettis til min super spisedag som jeg skal ha på lørdag eller fredag, får se for jeg er ikke sikker. Så skal jeg også handle meg Yoplait yoghurt, tannkrem, skummet melk og popcorn.
Ellers for kvelden har jeg ikke andre planer enn å tørke klærene jeg har i vasken, skrive brev til farfaren min, gjøre oppgavene mine i historie som dreier seg om antikken og rydde på rommet mitt og finne frem minnekortet mitt til kamera for det finner jeg ikke.. faen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar