fredag 27. august 2010

Volcom

Svart Caps fra ww.theshop.com
Jeg har lenge lett etter en truckercaps igjen, for jeg finner det ikke i butikker. jeg hadde en sinnsykt konge svart Volcom caps som jeg fikk av en kompis og jeg hadde en Zero caps som jeg kjøpte selv, de har forsvunnet. kan være siden de var forbanna slitte og mamma liker å kaste ting som er litt fucked når jeg ikke er hjemme. Fint. Men no har jeg da kjøpt en ny.

No skal jeg rydde rommet og pakke ned noen saker som jeg skal ha med meg til trønderlagen sånn at jeg har det jeg trenger, og jeg må rydde litt på rommet ånn at det ser bra ut til mandagen når jeg drar siden vaskedamene kommer og skal vaske rommet mitt og da er det kanskje like greit at det ser litt bra ut her.

men da skal jeg rydde igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar