fredag 27. august 2010

fredag

Jeg har egentlig ikke stort mye og si egentlig, i går så klikka selvfølgelig dataen min og jeg prøvde i evigheter for å få liv i den, men den fungerer heldigvis nå da. Jeg så også film sammen med to stykker på messa. 300 er en fantastisk film! Liker den virkelig alts. Jeg fikk også hentet den nye telefonen min og jeg jobber fortsatt med å finne ut hvordan alt fungerer å hvordan jeg kan laste ned apps på den.

Ja, i dag så er det den store spisedagen min da, men jeg har jo ikke kjøpt inn noe spess usunn mat så får se hvordan det går, jeg har allerede spist fokostblanding og drukket 2 kopper kaffe, fått i meg mine omega 3 piller:)

Ja, så nå skal jeg trene og jobbe på kveldstid. Om det er noe spesielt spennende som jeg kan komme på som skjer i dag så skal jeg oppdatere jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar