mandag 23. august 2010

Jeg har fått

Ja da jeg kom på jobb i dag LØP jeg opp trappa til postrommet i håp om at jeg kanskje hadde fått noen av de tingene jeg har bestilt og venter på fra nettett. Jeg finner en liten pakke i hyllen min og ble superglad for jeg bestilte ett målebånd og nå fikk jeg det.




Jeg satte meg da ned for å jobbe og plutselig sier sjefen min at det ligger en pakke til meg oppe, jeg bare; " jeg har hentet den jeg" men det var MER så jeg fikk også to bøker som jeg haddfe bestilt på www.amazon.com også! Sinnsykt bra for jeg hadde virkelig gledet meg til de to bøkene. Kat Von D boken og en bok av David Lachapelle som heter Heaven and Hell. Sinnsykt konge bøker som jeg skal kose meg med:D


Ellers så hadde jeg styrketrening i dag, fikk sniki meg ut i ett lite øyeblikk og trent litt! Digg! SÅ var det kjøttdeig og couscous med en Skyr og Tricreatin i juice til middag. Etter jobb ble det da som bildet vise, laks med spinat, skyr og couscous:) Liker dette og kommer til å klare meg fint på den matplanen jeg har og porsjonene som ser små ut men er absolutt mer enn nok:D




Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at Ine skal komme tilbake:D Hun har vært hjemme på en liten ferie, men skal bli godt å få henne tilbake no:D superkoselig faktisk!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar