søndag 22. august 2010

kvelden min

Jepp. Det var dagen i dag egentlig. Har fått gjort en helmasse i dag og helgen her alts.
Gleder meg til i morgen på å starte for fullt med Mariela sitt program som jeg har fått med tanke på kosthold og trening. Jeg skal da ha en treningsøkt i morgen, lage mat for resterende av dagen siden jeg jobber kveldsvakt. Så skal jeg snakke med forskjellige folk med litt admin saker som mobil, leilighet og briller som jeg har. Jeg skal også sjekke opp teori for billappen og pugge litt på det og jeg skal kontakte en tattovør her nede for innfylling av ene tattooen min.
Så er det lesing på neste kapittel i historieboken min som er da Vikingetiden og skal nok også sitte litt på dataen og se noen filmer å sånn:D
Skal bli en bra uke med trening og jobb:) ser frem til denne uken.

Det jeg må finne på nettet eller på butikk er nå Cocosa. Jeg har sett på enkelte treningsblogger og de sverger da til dette produktet. Det er veldig sunt og det brukes da ved steiking av mat. Så om det er noen som veit hvor man kan kjøpe dette så er det bare å rope ut så kan jeg handle dette jeg også.



Til kveldsmat i dag så ble det litt smårester som jeg må spise opp og kombinert med matplanen som jeg har fått fra BodyWorks. Men jeg har spist godt å næringsrikt i dag så jeg spiste ikke halvparten av det som jeg la på fatet mitt. Uansett så ble jeg mett så nå sitter jeg bare med en kopp med hvit te og koser meg med en episode av CSI: NY som går på tv.
Digg kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar