fredag 6. august 2010

Avril lavigne - Hot


Sitter å surfer litt på youtube og ser tv sammtidig. Jeg har da sovet i kanskje 3 timer og dette var da etter jobb.
Jadda greit å ikke sove vettu. NOT!!!

Uansett,dagen har da så langt gått i jobbings å planlegging av ting som skal skje i de nærmeste 3 mnd kan man si.
Jeg sitter å venter på svar på leiligheten min da, tenker nok jeg får den iløpet av Oktober. jeg har da planlagt hvordan den skal se ut og har sett på en del ting på nettet som jeg vil ha der inne når jeg får den. Liker å planlegge hvordan jeg skal ha det. Litt interiørdesign og planlegging er ikke dumme ting det!

Jeg venter også på min amazon.com forsendelse av bøker som jeg har kjøpt meg. Kommer til å bli så bra når de bøkene kommer, føler meg smart bare ved å bestille de hehe.
Snakket med utdanningsoffiser ved Rygge stasjon i dag også. Jeg skal innover på møte med tanke på generell studiekompetansen som jeg mangler. Jeg har sett på nettet etter nettkurs siden jeg jobber skift og ikke har lappen enda så må jeg få tilrettelagt skolegangen litt slik at jeg har muligheten til å gjennomføre den. Gleder meg til møtet som jeg skal ha og jeg har også funnet frem utdanningspapirer som jeg skal ta med til møtet.

Og jeg stresser også litt med den HV-øvelsen de mener jeg skulle på, jeg har snakka med sjefen min og funnet alle papirer på dette slik at jeg kan levere dette til en offiser som vi har på basen i morgen så den saken er ute av verden iallefall.

Med tanke på at det er en stund til jeg skal få den leiligheten har jeg da gått inn for verdens beste plan. Jeg skal ikke drikke eller reise så forbanna mye i tiden fremover, dette er da for å spare penger, som jeg kan bruke på interiør og så skal jeg bruke de på å kjøre opp til billappen. Det er egentlig bare å komme seg avgårde som er det som er så vanskelig. Så skal jeg spare penger til bil. Kommer sikkert til å ta opp ett lån, men det er greit å ha litt kapital når man begynner med slike ting iallefall hehe.

Ellers ja, jeg har tenkt mye på meg selv og sånn da, slutter nå med sminke på jobben og skal fjerne denne hver dag når jeg legger meg, jeg har begynt for fullt med treningen min igjen og kostholdsplanen min er også i boks. Jeg skal gjøre noen forandringer nå alts når det kommer til utseende og fysisk form. Jeg har ett mål jeg jobber imot nå. hehe gleder meg men har ikke tenkt å si noe mer om det målet mitt. Får bare vente å se. I mellomtiden så fant jeg en morsom sang på youtube av Avril Laigne med HOT. Synes denne er egentlig ganske kul jeg.

Avril - HOT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar