onsdag 11. august 2010

nye ting i det siste

åjeg har begynt å tenke ut hvordan den nye leligheten min skal se ut. Jeg har funnet masse fin kunst på www.deviantart.com og på www.ebay.no og har bestilt en del bilder derrifra. Jeg bestilte meg også noen kongekule strippesko siden jeg har planer om å ha en strippestang inne på soverommet mitt hehe. Men jeg skal være litt handy og lage det selv. Jeg har sett en del på nettet etter stenger som skal være montert fast i taket, men de aller fleste har egentlig bare slike portable strippestenger så jeg skal fikse det selv:) uansett så har jeg da bestilt 3 konge sko som kostet meg under 400 kr liksom. Fornøyd med prisene!!!

Jeg har fkset noe kunst en jeg har ikke unnet ett canvasbilde som jeg vil ha inne på soverommet enda. Jeg jobber med saken. Jeg leter fortsatt etter en nettside som har bra posters med movies jeg liker:)

Uansett så har jeg mange planer for leiligheten min så jeg kan nesten ikke vente til jeg får den!

Uansett så har jeg jo noen ting jeg må fikse først:
- transport til rygge til i morgen, fint at jeg ikke får tak i han fyren som skal fikse det
- pakke sekk med papirer jeg skal ha med meg
- fikse treningsprogramme mitt
- teorien til lappen
- bestille ny time hos lege

jepp så langt, så bra!

Nå skal jeg farge håret mitt!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar