fredag 6. august 2010

Tone Har Bursdag!!!


TONE 20 ÅR!

Tone har bursdag i dag!!! Lille jenta har blitt 20 år i dag!! Hurra!
endelig kan hun gå på polet å kjøpe "voksen"spriten sin:D

Litt mimring er a viktig det også!

Husker enda da vi var små og fortsatt gikk på barnehagen, Tone bestandig bustete og jeg hadde langt flokete hår, Tone hadde aldri muligheten til å få langt hår for enten klippa Tone seg selv eller så var det jeg som brukte saksen. Vi gikk på barnehagen sammen på Fredly og da brukte vi å sove hos mormor og morfar siden både mamma og pappa måtte på jobb. Så pappa røska oss ut av komaen og dro kjeledressen direkte over nattklærene ( som vi selvfølgelig hadde samme av) og sendte oss ned til mormor og morfar. Da sov vi på sofaen i noen timer før vi skulle på barnehagen.

Vi gikk på samme barneskole og ungdomsskole. På barneskolen hadde jeg en periode der jeg brukte utslitte store levis som var pappa sine, lue og skamkløppa sveis, Kurt Cobain stil, Tone var da i en MØRK periode med masse svart sminke og svarte klær, sånn som tanta vår brukte å si " Tone du ser ut som en satanist!". Hehe

På Sus så husker jeg den gangen jeg og Tone var sjikkelig p fylla og vi hadde drukket rundt hele helgen med nesten ikke noe søvn i det heletatt. Så jeg og Tone drakk da masse saftdram på natten og morgenen og endte da med å være drita da vi skulle gå til skolen. Halve dagen var sinnsykt morsom, helt til langfri da vi begge begynte å bli noe sinnsykt fyllesjuke!!

No har lillesøsteren min blitt stor. Nesten rart å tenke på at no trenger hun meg iallefall ikke lengre nå som hun kan kjøpe sin egen sprit:P hehe.
Gratulerer så masse med dagen snuppa mi! Håper du koser deg masser i dag å får en kjempefin middag sammen med mamma å pappa i kveld da. Kunne ønske jeg var hjemme og feiret sammen med deg. Men jeg skal komme til trønderlagen en helg og da skal vi to ute på byen for da kommer vi iallefall INN på utesteder og vi slipper å påstå at vi er tvillinger:P

Masser gla i deg tone!!!

1 kommentar:

  1. Awh, du e så søt & go :D Kjempekoselig innlegg, Anita <3

    SvarSlett