onsdag 18. august 2010

randoms

jeg er sliten etter en lang natt med spilling av Wii og movies. Jeg og en på jobben satt og spilte Resident Evil og skremte oss opp med spillet før vi da gikk over til Resident Evil film nr.2 og Den nye filmen som jeg har Kjøpt The Craziest som det ligger trailer forresten nederst på denne bloggen.

Uansett, jeg har da begynt med historie nå da. Jeg har lest frem til antikken og synes det faktisk er ganske gøy. Jeg jobber også da med naturfagen, men jeg skal sette meg mer inn i det når jeg har fått snakket med voksenopplæringen på Rygge angående timer osv, det er mulig jeg slipper disse lab-øvelsene, og or min del hadde jo det vært supert hehe.
Jeg gleder meg iallefall til å ta eksamen å føle at jeg har kommet ett lite stykke nærmere generell studiekompetansen min som jeg trenger til jeg begynner på KS.
Uansett så har jeg planlagt iallefall resten av året her fremover og neste år ett stykke:) Jeg føler meg faktisk ganske link og effektiv faktisk:)

Det jeg har fått gjort i det siste er da:
- Begynt med generell studiekompetanse
- snakket med Mariela angående treningsprogram
- bestilt reise til Trondheim Tattoo Convention som er i september
- fikset meg fri til Englandstur med jobben i Oktober
- fått kommet meg på HARD på Guitar Hero og er ganske så stolt av det
- bestilt masse fine bilder og plakater som jeg skal ha i leligheten min
- bestilt meg sko og bøker på nett
- rydda masse unna

Så det jeg skal fikse nå da:
- billappen
- leiligheten min
- treningen min mot målet mitt
- ny englandstur
- og masser annet som jeg faktisk har skrevet liste av og jeg ikke finner hehe
- IKEA handling
- bil

Jeg venter på:
bøker, sko, klær og mobil fra nettet
treningsprog. som jeg snart skal få
FLYTTING!!


ja, random røvl som jeg hadde i hue hehe.
Kos dere med trailer av filmen jeg så:

The Craziest Trailer HD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar