søndag 8. august 2010

Nå føler jeg meg litt tøff.

Jeg skrev nettopp på facebook da på min status . " Nånn gang så føle æ at æ har alt for liten ti te alt æ ska gjør. D e for lite tima i døgne..."

Satte meg litt ned og tenkte over dette, jeg er en listeskriver med tusen planer, liten tid og ikke helt strukturert på timeplanene mine for ting. SÅ jeg sjekker nett. Sjekker priser og kommer på noe smart. sjekk vaktplan. Begynne å få ting unna. Siden jeg skal ta den store praten om utdanning på torsdagen så veit jeg liksom at den STORE tingenr med generell studiekompetanse er nesten i boks. Jeg trenger ikke å "planlegge" noe mer om det temaet egentlig. Så en av de store tingene er ute av verden.
SÅ tenkte jeg på andre store ting. Vaktplansjekk og da kommer jeg på. Teoriprøven. Den må jeg få tatt. Sjekker plan, kveldsvakter på mandag og tirsdag. Da kan jeg egentlig ta teorien på tirsdagen, veit jeg skal jobbe med Henrik den dagen og vi begynner ikke før kl er 1500 på jobb. Hvor man tar teorien er det åpent fra kl 0900 til 1330. Jeg kan høre med Henrik om han hadde gidda å kjørt meg innover slik at jeg kan prøve teorien. Det betyr at jeg skal bruke dagen her og mandagen til å pugge som faen på teorien og forhåpentligvis bestå på første forsøket jeg tar. Om det går i boks er det bare å begynne å snakke med kjøreskoler.
Jeg bestemmer meg for dette. I dag. Jeg skal prøve teorien. Jeg skal lese til denne i to dager, og jeg skal bestå denne også. Har tatt den før, kan klare den igjen. Føler på meg at det kan gå denne gangen sjikkelig bra vedrørende teoriprøver.

UPPDATE
ja, ser at det er åpent kun på mandager og onsdager.
Morgen teori, ja takk. Klar for det? nei ikke helt.
MÅ LESE NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar