søndag 8. august 2010

helgejobbings

Denne helgen har vært sinnsykt brutal for min del. Hatt helgejobb. 12 timers dagvakt i finværet og lite med søvn, men det kommer seg heldigvis, sikkert en tilvenningsperiode for pillene mine tenker jeg. Uansett, sommer ute, varmt og fint. Jeg jobber jeg. LOL

Lørdagen skjedde det ikke masse spennende, klarte desverre å komme sånn 10 min for sein siden jeg våknet av meg selv sånn fem på åtte om morgenen og jeg begynner kl 0800 liksom. Samme skjedde på morgenen i dag. Beklager meg så mye ovenfor de jeg jobber sammen med for jeg veit hvor surt det er når noen skal ta over vakta og ikke kommer til rett tid. Men vi har laget en slik "komme forsein plan" for alle som er på skiftet mitt, og den som har flest minutter må stille med kake eller sikkert stille kasse med øl i baren. Motivasjon nok til å ikke komme forseint det da.

Men i går etter jobb var jeg en tur på butikken og handlet mat. Svinestrimler og curry blandt annet var på handlelisten min. Kom tilbake på basen og laga meg middag. Svinestrimler med paprika,løk,selleri,mais og ris blandet med curry og tandoori med til slutt kokosmelk type lett som saus. Ble sinnsykt godt og laga en ekstra porsjon slik at jeg har denne maten i to dager til middag og Julius på jobb fikk også smake og han ble ganske imponert over mine ferdigheter på kjøkkenet hehe. Jeg baka også kake, som jeg skal snart ned og hente. Trenger bare å lage den toppingen og strø over med dinosaurstrø hehe. Skal ta bilde før jeg tar den med opp slik at dere kan se den geniale kaken min:) MÅ ha litt kos når man jobber helg og alle andre er ute i finværet og koser seg.

Jeg fikk rydda litt på rommet og kommet på ett genial innlegg som jeg skal legge ut når jeg kommer på rommet mitt igjen. Det er da ett innlegg om "10 ting som jeg bruker hver dag". Har fått tatt de fleste bildene, men mangler noen så kommer nok etterhvert.
Jeg har også vært på kino på faktisk premiere på Interception, men har ikke skrevet noe om det. Dårlig av meg jeg veit. Men kan lage en liten oppdatering på den når jeg kommer ned på rom.

Ellers da?
I neste uke skal jeg iallefall stikke til Rygge en tur og snakke med utdanningsoffiseren der slik at jeg kan begynne med den generelle studiekompetansen min og bygge på denne. Har funnet alle papirene jeg trenger så jeg gleder meg til å snakke med han på torsdag iallefall.

Jeg har levert papirer på fritak for HV øvelsen som kommer ganske snart. Jeg er jo ansatt i forsvaret så skal ikke ha noen grunn til å være med på denne øvelsen nå liksom.

Jeg har også meldt meg på tur via jobben til Newcastle, da tenkte jeg å ta noen dager fri etterpå å stikke til London og besøke en kompis der og se det som er å se i London for å si det sånn. Gleder meg vilt til det iallefall.

Jeg skal også begynne med nytt treningsprogram som da er "12 weeks of hell". Gleder meg vilt og kommer til å oppdatere hver 14 dag tenker jeg på bloggen om fremgangen med bilder.

Jeg skal også få meg bolig. Det er spennende iallefall. Kanskje i september eller starten av oktober, så da har jeg egentlig satt meg mål for når jeg skal gjennomføre oppkjøringen min. Jeg vil gjerne ha lappen før jeg flytter, blir litt enklere for meg selv. Ellers så må jeg bruke noen av mine opptjente penger til å kjøpe meg en sykkel sånn at jeg kommer meg på jobb siden det ikke er noen oppsatt transport til jobb fra der jeg skal flytte til. Det er spennende for jeg har planlagt hvordan jeg skal inrede det der jeg flytter med møbler og sånn:D skal få en jeg kjenner til å tegne en skisse over hvordan det ser ut innvendlig slik at jeg kan tenke i litt større skala på hva jeg skal ha hvor hehe.

Andre ting som opptar livet mitt akkurat nå da?
Ikke mye, jeg konsentererer meg i litt mindre skala på ting, ta det som kommer først og det som er litt lengre frem i tid er litt i glemmeboken for å si det sånn. Jeg har en tendens til å tenke på alt på en gang, noe som fører til at jeg ikke får gjort særlig mye så sinnsykt kjapt som jeg egentlig kunne tenke meg.

Å ja, jeg må bestille meg ny time og bestemme meg for hva jeg skal ha. Det er planen min for den neste timen nå:D hehe tenker nok at jeg kommer på noe genialt som jeg vil ha:P spennende, og jeg skal ikke si noe før jeg har fått gjort det. haha, nå kan dere lure ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar