søndag 22. august 2010

ting i dag så langt

Ja en liten oppdatering på hva som har skjedd så langt i dag da. Jeg stidde opp ganske så seint, rundt 11 tiden i dag siden jeg satt ganske lenge oppe i natt og snakket med folk over facebook og msn, noen ganger trenger man være super sosial. Og det var en slik dag i går. Ganske koselig å snakke med masse folk, så jeg har iallefall fylt kvoten min med sosial omgang for resten av uka kan jeg tenke meg hehe.

FROKOST
Så var det på tide med litt frokost så jeg laga meg havregrynsgraut med blåbær i. Sinnsykt godt og enkelt med de små boksene man får kjøpt det i også. Jeg har flere pakker mef havregryn så jeg bruker småboksene til å lage meg frokost i.
Så var det selvfølgelig kaffe om morgenen! Det er sinnsykt viktig. Jeg føler meg ikke mer våken eller noe, men det har en viss placeboeffekt på meg. Jeg drikker også mye vann iløpet av dagen og jeg tar også NeoDiet piller som jeg har kjøpt på www.myrevolution.no.
(sinnsykt bra at dere kan se Dr. Greven min i bakgrunnen der haha)

Så har jeg brukt mye av dagen på å studere, jeg har da lest masser i historieboka mi og gjørt da ferdig kapttelet om antikken. Jeg synes selv det er en veldig spennende epoke og jeg lastet også ned noen filmer fra denne epoken som 300 og Galdiatoren. Jeg har da sett 300 før, sinnsykt bra film med menn med bra kropper hehe, inspirasjon til meg selv med tanke på treningen min hehe. Gladiatoren har jeg enda ikke sett så jeg gleder meg til den er ferdig lastet ned så jeg tenker nok jeg kommer til å se den i morgen. Iallefall så skal jeg se 300 etterpå nå:D Max bra film som annbefales på det sterkeste.

Ellers så har jeg også skrevet ett sinnsykt langt brev som jeg skal sende til bestefaren min i trønderlagen. Skriver litt om hva som skjer her nede i Tønsberg med jobben min, utdanningen min, treningen min og hvordan jeg har det her nede liksom. Kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem en tur i september, jeg har bestilt reise så det kommer til å bli kjempebra.
Så var det middag med laksefilet, couscous, skyr og spinat. Jeg hadde da som dessert en Yoplait med Aprikos. Sinnsykt godt. det ser ikke mye ut, men jeg ble sinnsykt mett og det bar kjempegod. Denne gangen starta jeg iallefall ikke brannalarmen ute på kjøkkenet hehe.

Så litt på tv, Mtv og historiekanalen og nå skal jeg da sjekke mailen min og lese litt mer tenker jeg. Har også vaksa noen klær som ligger i vaksemaskinen og tørketrommelen som jeg skal gå å hente etterpå no da.

Det har egentlig vært en ganske produktiv helg med masse lesing og trening på meg. Sinnsykt digg å egentlig ikke ha noe som helst å gjøre og la alt liksom gå i sitt eget tempo. Jeg er gla jeg ikke dro ut på byen eller stresset med å komme meg på fest eller noe. Jeg liker egentlig å sitte å småplundre alene med de tingene jeg skal gjøre. Jeg er jo en listeskriver som har lister for absolutt alts og ting jeg skal gjøre å slikt. så jeg har fått kutta ned på den lista en del, men jeg skriver bestandig nye så jeg har nok en ny liste jeg skal igjennom til uken som kommer.
Uansett, har vært en superdigg helg og jeg ser nå frem til å spise kvelds om en time og sette meg ned å kose meg med en film.

2 kommentarer:

  1. Anbefale dæ å last ne serien Rome å dokumentar serien Ancient Rome-The Rise and Fall of an empire. Har nettopp hadd antikkenshistorie som støttefag, å den dokumentar serien va i allefall bænkers når æ va lei av å les pensum ettersom den e realistisk ;)
    Men som mannekjøttfilm e jo 300 purrrfekt ;D

    SvarSlett
  2. ja faen ikke dumt det da:p jeg har jo lasta ned noen filmer fra antikken men jeg så jo litt på den rome som gikk på tvnorge og den var jo sinnsykt bra:) Takk for tipsene da!
    Ja jeg skal laste ned den dokumentarserien, får dytta inn ting i hue om man kan se det på tv først hehe:D
    ja, mannekjøtt er det faen meg nok av i 300 alts;)

    SvarSlett