onsdag 15. september 2010

Shoppingdagen i går


De som kjenner meg og leser bloggen min veit at jeg ikke kan la være å dra på shopping uten å stikke innom en matbutikk hehe. Så jeg fikk da handla spinat, yoplait, karbonadekjøttdeig, skyr naturell, melk, juice og stakk også innom helsekostbutikken og handla meg enda en shaker og fikk endelig fiksa meg cocosa som kan kan brukte til steiking av mat.


Innom H&M egentlig for å kjøpe meg slik kost for å ha på rouge, men det hadde de ikke så jeg kjøpte meg skrubbehansker og en våteyeliner.


Helt hvit hb med stroppen som går rundt nakken som er fin til å bruke når man har på seg kjoler med halterneck.


Måtte jo også ha en stroppløs BH til siden jeg la igjen den jeg kjøpte sist hjemme hos mamma og pappa og de hadde også min størrelse, så da ble det en til.


Kjøpte også dette settet, sto min størrelse, men selvfølgelig så ble bh'n litt i det minste laget,, superfint undertøy uansett da. Skal stikke å få bytta overdelen iallefall sånn at det ikke ble helt bortkasta penger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar