søndag 12. september 2010

Lørdag

I dag hadde jeg da carbdagen min eller "spis hva du vil uten å tenke hva det er-dagen" så jeg laget meg til frokost en porsjon med havregrynsgraut med kanel og en kaffekopp mens jeg så episode 10 av True Blood sesong 3 på dataen. Jeg var også å snakket sammen med de nye på kjøkkenet og hang en del sammen med Ine før jeg laga meg en heftig god middag. Jeg laget meg da proteinpizza!!! Sinnsykt god!




Nå sitter jeg på jobb så jeg får ikke oppdatert med noen bilder, men jeg skal legge inn i morgen, det skal jeg få gjort.

Ellers så hadde jeg en liten ulykke på treningsrommet men det går bra, lettere vondt i hodet og litt vondt i ett kne, men jeg klarer meg alltid jeg vettu!
Jeg har nå fått trent en god del og inspirasjonen og målene kommer nærmere og nærmere og jeg gleder meg max mye liksom.

Jeg har igjen lagt noen planer og fått skrevet en del gjøremålslister som jeg skal fortelle om seinere, nå skal jeg se hvor langt jeg kan komme på denne nattevakten med den superplanen som jeg har lagt meg, så langt har jeg:

- satt inn penger på sparekontoen min
- send div mailer angående flyttingen min og ferieturer og mulig til til oslo til helgen
- sendt også mail til posten angående en fortolling av en pakke som jeg skulle ha fått for lenge siden

UPPDATE:
- Fått sendt mail til skatteetaten om slike pinkoder slik at jeg kan skifte fastlege og sjekke skatten osv
- jeg har fått bestilt meg tur til England:D AWSOME! Kan nesten ikke vente no da:D


Ja jeg har noen ting igjen jeg, men det kommer etterhvert det da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar