tirsdag 21. september 2010

faen ta

jeg liker ikke at bloggen klikker når jeg har skrevet eviglangt innlegg og oppdateringer på hva som har skjedd den siste tiden, så dette må nok tas i etapper ser jeg.

Ting som må gjøres NÅ:
-låne teoriboka av lærlingen på kjøkkenet
-lese til teorien til bil
-fikse meg fremkomstmiddel i form av en bil eller en sykkel
-finne ut hvor lang tid man bruker på å ta sykkelen fra Husvik til Mågerø
-sjekke hvordan jeg skal få flyttet ting og handlet nye ting
-oppdatere bloggen min med bilder
-fikse meg tilme hos studio (som jeg har sendt mail på)
- fikse kontrakten min

Hvorfor?
fordi jeg har fått leiligheten min ute på Husvik!!! AWSOME alts! Så jeg må kjappe meg å få lappen og fikse meg en bil. Jeg må få kjøpt meg en sykkel for det tar nok litt tid før jeg har liksom alt i boks, jeg må snakke meg julius om jeg kan sitte på med han de to dagene vi jobber samme vakten. Jeg må sjekke om forsendelse av ting og tang til der jeg skal flytte fra IKEA og jeg må fine meg en brukbar sykkel og sjekke hvor lang tid jeg bruker på å ta sykkelen til jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar