torsdag 23. september 2010

dagen i dag

Da har jeg fått kommet meg litt igang heldigvis.

Fullførte ting på listen min:
- jeg har funnet noen som kan hjelpe meg å flytte tingene mine
- jeg har fått lånt meg kjøreskoleboken
- jeg har fått ringt mamman min og snakket om billån, leilighet og ting jeg måtte trenge som mamma har og kan sende meg som kopper osv.
- Begynt å pakke sammen de tingene som jeg skal ha med meg
- snakket med mamma om billettene som skal bli tilsendt til deres adresse

Ting jeg skal gjøre:
- sjekke opp status på timen min
- forandre adresse (igjen)
- skifte fastlege
- lese teori til billappen
- pakke ferdig og begynne å flytte
- sjekke priser på hvitevarer osv

Ja det er det som skjer hos meg for tiden, begynner å kjenne at det presser litt på med tid. Sykkel er fikset. Mamman min skal sende dette til meg. Jeg har kanskje fått fikset meg seng og mulig en sofa. Må sjekke med han som skal hjelpe meg å flytte om han har mulighet til å hente de tingene for meg. Jeg må spare som faen på mine utgifter med tanke på at jeg trenger en hel masse ting til leiligheten min. Men det skal bli gøy også. Jeg har snakket med noen her på jobben angående bil. Mulig jeg skal kjøpe den. Ja. Nå må jeg oppdatere meg på mail osv. Kommer mer seinere.

Update:
jeg fikk mail fra hun som selger sengen jeg kunne tenke meg og den sofaen jeg har lyst på. Fortsatt så er begge deler ledig!!! så jeg kan få kjøpt det! Nå er det bare å snakke med han som skal hjelpe meg med flyttingen så da blir det nok både seng og sofa på meg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar