torsdag 30. september 2010

ting og tang

I går fikk jeg gjort noen småting på jobb siden jeg ikke hadde noen konkrete arbeidsoppgaver til å begynne med på dagen. Så jeg har fått bestilt meg internett i den nye leiligheten min da:D Det blir digg siden jeg ikke har noe nett hjemme så føler jeg meg ganske så avskåret fra resten av omverden, ikke får jeg sjekket mail, blogg eller nyheter så jeg gleder meg hver dag til jeg skal på jobb og oppdatere meg om hva som skjer i den "virkelige" verden.

Jeg var også ute i går sammen med to stykk fra jobben og så fotball nede på en fotballpub i Tønsberg. Sinnsykt koselig å se kamp og med score fra Man U så slo ikke det feil for å si det sånn:D

I morgen drar jeg til Newcastle sammen med en gjeng fra jobben!! Gleder meg noe helt sinnsykt! Skal fikse pad slik at jeg har noen serier og filmer jeg kan se på flyet, og jeg må fikse meg en eller annen måte å lade mobilen min på når jeg er der nede siden jeg ikke har vanlig lader, så håper noen tar med seg data når de drar. Jeg skal iallefall ha med meg kamera sånn at jeg får tatt en del bilder som jeg skal legge ut så fort jeg får nett hjemme:D Masse bilder som kommer nå:D

Å det som er så digg å bo alene er at jeg kan spise når jeg vil, trene når jeg vil, se tv og bade i badekaret mitt NÅR JEG VIL!

Uansett, masse jeg skal gjøre nå:D

Tone: dette går kjempe bra detta alts! Har trua på deg vettu! Gleder meg til å høre resultatet seinere i dag:D Masse gla i deg og lykke til<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar